Liam: Engjell duhet te iki. Kam merak per prinderit e tu. Dua ta marrin vesh qe dhe ne te jemi rehat me pas, do te prezantoj me prinderit ne rregull?
(Ajla shikonte e emocionuar ne kulm dhe e dija qe me ato fjale i ngrohja zemren)
Ajla: Mire...
(me tha me gjysem zeri e menduar )
Liam: Engjell cfare ke?
Ajla: Asgje(tha duke ngritur syte) jam kaq e lumtur sa se pershkruaj dot me fjale, a me beson Liam?(Qesha dhe e rrembeva ne krahet e mi Ajlen dhe e struka tek vetja fort per te mos e leshuar me. Çohem nga shtrati dhe hap dritaren. Ajla me perkedhel nga pas dhe kthehem per nga ajo.)
Liam: Engjell mbulohu pasi te iki ose ik te prinderit se mund te dyshojne.
(ajo pohoi me koke. E putha ne balle dhe ne gjithe fytyren e saj eremire dhe dola nga dritarja)
Liam: Te dua
Ajla: Dhe une, ki kujdes.Zbrita dhe hipa ne makine dhe u nisa drejt e ne shtepi. U futa ne dush dhe me pas u vesha dhe ndejta ne shtepi. Hapa tv dhe shikoja filma aksion derisa me zuri gjumi. Pas pak kohesh ndjej nje dore te ngrohte qe me mbulon dhe ate lloj prekjeje do e njihja dhe nese do nuk do kisha kujtese. Ishte mami qe me kishte mbuluar, por nuk u zgjova dhe vazhdoja te flija. Hap syte dhe ishte ne tu errur. Mami ishte duke mbyllur grilat e dritareve.
Liam: Mami....
(thash me syte pakez te hapur)
Mami: Shpirt i mamit te çova? Me fal Liam.
Liam: Jo mam jo u çova vet.
Mami: Po pse fjete ketu o bir? Te kishe fjetur rehat ne dhomen tende.
Liam: Po shikoja filma dhe me zuri gjumi.
Mami: Epo mire nuk ka gje, hengre ndonje gje? Dje nuk ishe ne shtepi.
Liam: Isha nga Ajla.
Mami: Ajla????
Liam: Po mam po te nusja jote.
Mami: Po pse se more vajzen ketu?
Liam: Do e marre.
Mami: Kur do e maresh?
Liam: Kur do ti ta takosh?
Mami: Kur te duash ti bir mamin me babin ketu i ke.
Liam: Si thua per neser?
Mami: Jemi ne kompani deri vone.
Liam: Do e sjell ne kompani.
Mami: Sille, ti e di ku te na gjesh.
Liam: Mire mami.Dhe vajta i putha faqen e lemuar te nje gruaje te forte.
Shkoj ne dhome dhe i shkruaj Ajles. Ajo me kishte derguar mesazh.Liam: Engjell ça po ben?
Ajla: Jetë ku ishe? Ma merr mendja se ne gjume gjumashi im❤. Une po rri jam me mamin dhe babin.
Liam: Engjell me zuri gjumi kur po shikoja tv.💏
Ajla: Ndaj nuk te mora ne telefon.❤
Liam: Vogelushe?
Ajla: Po?
Liam: Je gati te takosh prinderit e mi?
Ajla: Besoj se po 💓
Liam: Jo besoj po je. Eshte koha e duhur. Neser do te te çoj ne kompani ata duan shume te te njohin. Ta shohi nusen e djalit mami se me plasi.
Ajla: Hahahaha Liam me vjen turp.
Liam: Ska per turp ketu. Neser do te te marr dhe do te te çoj, mire vogelushe?❤💓
Ajla: Mire jeta ime. Te dua shume
Liam: Dhe une te dua shume e vogla ime.Folem deri vone pasi nuk dola se ndejta me prinderit ne mbremje deri vone. Mezi prisja te takoja Ajlen me prinderit e mi. Do isha me i qete dhe keshtu do ishte dhe detyra e Ajles qe ajo te me prezatonte me familjen e saj. Çohem ne mengjes nga nje telefonat. Hap pakez syte dhe shoh qe ishte Ajla.
Liam: Miremengjes dashuri.
(I thash teksa ferkoja syte tere pertes)
Ajla: Jeta ime çohu se kemi shkolle apo harrove? Ma mori mendja qe do te te zinte gjumi ndaj te mora.
Liam: Ja pse e dua kaq shume nusen time une.
(degjoja te qeshura te lehta nga ana tjeter e telefonit)
Ajla: Çohu behu gati se dhe une do behem gati.
Liam: Kur te dalesh me merre ne telefon dhe dil te rruga kryesore te te marre.
Ajla: Mire se dhe tek lagjja kam frike mos dalin prinderit dhe me shohin.
Liam: Mire vogelushe, te dua.
Ajla: Dhe une jete.Mbyllem telefonin dhe u çova per t'u bere gati.
• • •
Hipa ne makine dhe ndeza cigaren. Isha disi i pergjumur dhe shkova atje ku do merja Ajlen. Sa ndalova makinen Ajla po ecte drejt me syte nga telefoni dhe me vjen mesazhi prej saj: *Jete po dal dhe po eci te rruga*. E shoh dhe qesh. I bie bories dhe ajo ngre syte dhe qesh. Vjen e hipen ne makine dhe me puth. Kishte veshur komplet adidas te zi dhe i rrinte ne menyre perfekte.
Liam: Engjell?
Ajla: Po jete?
Liam: Pse pikerisht tani duhet te te shikoja me kete komplet...keshtu? Ma trazove mendjen apo ke qef te te marr qe tani te shpia te takosh prinderit dhe t'u themi qe te ikim te dhoma se kemi pune me rendesi.
(I thash duke qeshur dhe ajo me ra me shaka te shpatulla me doren e holle e skuqur nga turpi)
Ajla: Liam çi ke keto? S'te vjen turp qe flet keshtu?
(Me thoshte ende e skuqur dhe qeshte nga e keqja)
Liam: O te vdes une per ty e turpeshmja ime.
(Dhe e puth ne hunde. U nisem dhe mberritem tek shkolla. Parkoj makinen dhe dalim jashte dhe e kap Ajlen nga dora. Tashme te gjithe e dinin dhe Ajles nuk ja hidhnin me syte pasi e dinin ç'do i gjenin nese tentonin ta benin)
Liam: Ke ngrene mengjes?
Ajla: Hengra, pse?
Liam: Mos te ka marre uria dhe te uleshim gjekundi.
Ajla: Jete kemi mesim tani.
Liam: Mir vogelushe si te duash. (Futemi ne klase dhe takohemi me Enin)
Eni: O pellumba po ku jini ju.
(Dhe me perqafon mua dhe i jep doren Ajles )
Liam: Ça ben vella si je?
Eni: Po s'ja ke varur fare vellait ta ka mbledhur nusja s'te le me. (Qeshem te tre)
Liam: Sot dalim pasdite.
Eni: Ne rregull.U ulem ne banke dhe po prisnim petagogen. Pritem dhe petagogja nuk erdhi. Erdhi nje petagoge e cila na tha per te ikur pasi sot petagoget tane nuk ishin. Te klases dalin dhe me Ajlen mbetemi te fundit ne klase.Kthej koken nga Ajla dhe ajo ishte duke futur librin ne cante. Afrohem prane saj dhe vendos brrylat mbi tavoline.
Pa me pare fare me foli:
Ajla: Liam cfare ke ne mendje?
Liam: Asgje...pse mendon keshtu?
Ajla: Po ma merre mendja.
(U kthye nga une dhe me nxori gjuhen)
Liam: Kujt i nxjerre gjuhen ti?I thash gjoja me nerva dhe e ngrita dhe e ula ne banke. Ajo qeshte si femi i vogel. Iu afrova prane fytyres se saj dhe i ceka hunden me hunden time. Me vendosi duart e saja te vogla ne faqet e mia dhe merrte fryme e emocionuar. E putha ne buze dhe rrotullova krahet e mia rreth belit te saj. Ajo vendosi krahet ne qafen time dhe me terhiqte pas vetes. Shkeputa buzet e mia nga te sajen dhe e pash bukurine tek ishte qendisur ne fytyren dhe trupin e saj. E adhuroja peisazhin qe me falte ajo, dhe syte e saj te shkruar.
Liam: Engjell ikim?
Ajla: Po jete ikim.Ikem dhe morem cokollata te ngrohta ne dore dhe hipem ne makine. Ndeza cigaren ne buze dhe me pas ndeza makinen.
Ajla: Liam...
Liam: Po? (Ktheva koken nga ajo)
Ajla: Pse pi cigare sa here te kam thene??
Liam: Po une e pi ca ke ti vogelushe?
Ajla: Nuk dua te kam then sahere.
Liam: Ti shiko qe mezi ha e une te them te hash.
Ajla: Mire fitove ti kesaj here.Thoshte duke thithur pipen fort e rrotullonte syte sikur donte te hiqte mendjen. Une qeshja dhe vazhduam te ecnim.
YOU ARE READING
shtrati i dashurise
RomanceIshte e sigurt qe Ajla po fliste pa vetdije. Nuk kisha cfare beja tjeter. I hoqa bluzen. Mrekulli brenda mrekullise. Asnjehere se kisha par Ajlen pa rroba. Me vinte ta puthja e ta beja vula ne ate trup. U eksitova shume sa vetem siper sutinave e put...