38

4.1K 99 0
                                    

Pame filma te ndryshme. Ajla rrinte si e perkedhelur ne krahet e mi.
Ajla: Je i lumtur?
Liam: Shume me beso.
Ajla: Dhe une dhe u çua ( me puthi me afsh sa me futi dritherima). Liam: Hemmm...duaa me. Eja ketu ( e kapa na dora po me leshoi)
Ajla: Hajde me kap po deshe
(e vraponte neper shtepi. E ndiqja nga pas dhe e kapa duke e ngritur peshe. E ngrita ne banak dhe po e puthja si i çmendur. Gjuha ime eksploronte gojen e saj dhe joshesha.

                      *Ajla*

Reagova menjehere duke e terhequr pas vetes dhe duke i ledhatuar shpinen ne duart e mia. Ngrita krahet per ti rrethuar qafen. Buzet e tij te buta shkonin shume me buzet e mia. Ai me thithi lehte buzen e poshtme gje qe me beri te dridhesha lehte. Ndjeja qe trupi me digjte, ndjeja qe deshiroja me shume se kaq me Liamin. E doja dhe pse kisha frike. Ngriti bluzen time dhe e ndjeva te me puthte copen e pambukt te gjimbajteses. Me mori ne krahe dhe duke me puthur me shtriu ne divan. Po me ngrinte me shume bluzen dhe e ndjeja te ofshante. Doren qe kishte vendosur ne stomak e vendosi tek njeri gji, por pastaj u terhoq sikur te priste qe t'a ndaloja. Ai pa qe nuk po beja gje dhe vazhdoi perseri duke me puthur embelsisht dhe prekur lehtazi. Ndjeva ereksionin e tij te ushtronte presion mbi kofshen time.
Liam: Ndalojme ketu?
( me pyeti me tone te plote ku shprehej deshira e tij per me teper. Ai u shkeput menjehere nga une dhe me ulte bluzen poshte. Ndjehesha shume budallaqe dhe foshnjarake. Nuk isha e afte as te hiqja bluzen)
Ajla: Me fal
( dhe ula koken e turperuar si gjithmone)
Li: Engjell nuk ke pse me kerkon falje. Nuk duhet te na rrembeje flaka. Te kam thene, kur te duash ti. Gjithsesi ti di si te me çmendesh mua e te me lesh pa fryme. ( pranoi duke ngritur supet)

shtrati i dashuriseWhere stories live. Discover now