*Liam*
Me magjepsi pamja e Ajles. Kurre nuk e kisha pare me pizhama. Aq lezet i kishin ato rrobat e gjumit ngjyre roze sa dukej sikur ishin bere ekas per te. I kishte pak te gjera por i shkonin aq shume sa nuk e di...me çmendi. Kishte e ato papuçet e ngjante si engjell. Floket e saja kaçurrele te dendura qe me hutojne me aromen e tyre dhe...prit pak Ajla nuk i kishte vendosur syzet e saj. Se kisha pare asnjehere fytyren e saj pa to. Hena i shndrinte fytyren e saj te pergjumur. U shashtisa nga ajo bukuri. Me çmendte...me eksitonte..nuk bente provokime dhe per kete e adhuroja me shume. Por duhet te permbahesha nuk doja te bllokohesha ne ato çaste.
Ajla: Je mire? Liam???
Liam: Hem..epo...mir jam pse te mos jem mire?
Ajla: Ngele sikur te kishe pare fantazem. E di qe nuk jam gje keshtu se dola shpejt e shpejt.
Liam: Jo vogelushe jo. Je shum e bukur keshtu, por do ftohesh.
( u ula te shkallet dhe hoqa xhupin.)
Liam: Eja ketu.
( dhe ja bera me shenje per tu ulur tek prehri im)
Ajla: (u skuq dhe spo me kthente pergjigje)...a je ..i sigurt?
Liam: Ajla nese ulesh tek shkallet do ftohesh po eja ketu. Ki besim tek une. Ti e di mire qe un asgje sdo te te beja.
Ajla u bind dhe u ul te prehri im. Xhupin ja hodha pas kraheve sepse e dija qe me ate shendet qe kishte mund te ftohej shpejt.
Ajla: Liam per cfare me thirre ne kete ore? Ka ndodhur ndonje gje?
Liam: jo nuk ka ndodhur por dua te jem i sinqerte me ty sic kam qene gjithmone por kesaj radhe gjerat do t'i tregoj ndryshe.
Ajla: Po me thuaj?
( ngeca...nuk dija nga t'ja filloja. Si t'ja thoja? Cop?)
Liam: Ajla shiko ..une....nuk dua te jemi me shoke.
( Ajla u cua nga prehri im)
Ajla: ti erdhe deri ketu per te me thene se nuk do te jemi me shoke? Ne rregull un nuk mbaj shoqeri me pahir. Nese kam gabuar gjekundi me fal.
( asaj po i dridhej zeri dukej sikur do qante)
Liam: Nuk e kam aty problemin Ajla. Ti nuk ke bere asgje te gabuar me beso.
Ajla: Aterhere cfare ka Liam? E kuptova qe sdo te jesh me shoku im por te pakten te di arsyen. Nese sdo te te flas nuk te flas mos u shqeteso.
Nuk durova dot me dhe sa do niste te fliste perseri e putha. I putha buzet e saja mishtore. Mu drodh trupi dhe mu mpin buzet. Po e puthja lehte e pse doja t'ja kpusja dhe te ngopesha. Me vinte ta puthja si i çmendur. Ajla s'po levizte. Ajo filloi te me puthte.E kapa nga beli dhe e ngrita ne krahe. Duart e saja rrethuan qafen time dhe un e mbaja ate vogelushe qe kisha kaq kohe qe e dashuroja. Kisha kaq kohe qe e prisja ate çast. Kisha kaq kohe qe e mendoja dhe torturohesha dhe ja ku arrita.Me ne fund lufta me veten time mbaroi. Tashme po ushqeja dashurine qe kisha per Ajlen.
Ajla me puthte dhe me shtrengoi fort. Sa i lumtur po ndjehesha ne ato çaste. Nuk doja te kishte fund. Nuk doja te shqitesha prej buzeve te saj gjithe jeten. Ashtu sic e kisha ne krahe u ula te shkallet dhe po i perkedhelja belin e holle. U shkeput nga buzet e mia por une ende i kisha syte e mbyllur pasi me dukej enderr dhe nuk doja te zgjohesha.
Ajla: Liam? (Me foli me ze te ulet)
Liam: ( me syte ende te mbyllur) Po vogelushe?
Ajla: Cfare beme keshtu?
Liam: Te tregova arsyen pse nuk dua te jemi me shoke
(hapa syte)
Ajla: Qe do te thote?
Liam: Ajla nuk dua te jemi me shoke sepse te dua. Qe ne momentin kur jemi perplasur e deri tani qe jemi bashk vetem ty te kam menduar. Kujdesem per ty sepse jam marrosur pas teje. Nuk mund te rri nje sekonde pa ty engjell. Ajlina nuk jetoj dot pa ty. Te dashuroj si i cmendur dhe nuk te shoh dot si shoqe e nese do doja une. Jam si i hutuar prane teje. Jemi keshtu tani, sa kohe kisha qe prisja per te te perqafuar keshtu. Sa nete e prisja çastin kur te te puthja. Te dua dhe nuk dua te te humbas. Dua te jesh imja dhe e askujt tjeter.
(Ajla nuk po fliste.Dridhej dhe syte e saj pasqyronin fytyren time te heshtura. Ishte e habitur, e perhumbur)
Liam: Engjell ma thuaj nje fjale. Te kam gjithcka Ajlina ime. E di qe me sheh si shoke dhe e di qe ndoshta pas kesaj s'do te me flasesh me. Une te kuptoj por besome une nuk po duroja dot. Prita e prita derisa e kuptova ndjenjen qe kisha per ty. Me beso Ajla ti e di qe nuk do te te beja kurre dicka te keqe.
(Ajla nuk me fliste vetem me perqafoi fort. Dhe un po ashtu. Nuhasja e thithja aromen e flokeve dhe te qafes se saj. Mbusheshin mushkrite e mia me aromen e Ajles dhe me dukej vetem sikur ne ato çaste une vertet merja fryme dhe jetoja)
YOU ARE READING
shtrati i dashurise
RomanceIshte e sigurt qe Ajla po fliste pa vetdije. Nuk kisha cfare beja tjeter. I hoqa bluzen. Mrekulli brenda mrekullise. Asnjehere se kisha par Ajlen pa rroba. Me vinte ta puthja e ta beja vula ne ate trup. U eksitova shume sa vetem siper sutinave e put...