PART 12

795 63 17
                                    

Young Hee tersenyum melihat baju- bajunya sedang dibayar oleh suaminya.

"Terima kasih." Ucap Mingyu seraya menghampiri isterinya dengan beg plastik pakaian ditangan.

"Nah." Mingyu menghulurkan kepada Young Hee.

"Thank you Gyu." Ucap Young Hee terharu.

Mingyu tersenyum kecil.

Aduhai, senyuman dia. Lemah lutut dibuatnya.

"Ada nak beli apa- apa lagi tak?"

"Tak ada kot." Balas Young Hee acuh tak acuh.

"Okay." Jawab Mingyu pendek. Tangan isterinya dipegang lalu dibawa isterinya masuk ke sebuah kedai donut.

"Buat apa kat sini?" Tanya Young Hee pelik.

"Beli donut lah sayang." Jawab Mingyu menuju ke kaunter.

"Pilihlah." Young Hee menjadi blur. Betul ke ni?

Young Hee ternganga. Macam mana Mingyu tahu dia teringin sangat nak makan donut. Kecur liurnya melihat pelbagai jenis donut yang berwarna.

Lambat- lambat tangannya mengambil dulang dan penyepit lalu diambil satu persatu donut yang menarik perhatiannya.

Mingyu sekadar membiarkan isterinya mengambil sebanyak mana pun ingin dimakan.

"Dah." Dihulurkan dulang donut itu kepada Mingyu dengan gembiranya.

"Dah duduk sana dulu. Biar aku bayarkan sekejap." Young Hee mengikut arahan. Sedang dia menunggu Mingyu membayar, dia terlihat seseorang yang cukup dia kenali.

"Rowoon?"

"Hah apa sayang?" Mingyu menegur.

Terkejut Young Hee dibuatnya lantas memandang wajah suaminya. Tidak perasan lelaki itu sudah selesai membayar donut yang dibelinya.

"Panggil siapa tadi?" Tanya Mingyu.

Young Hee mengalihkan pandangannya kearah tempat Rowoon tetapi lelaki itu sudah tiada disitu.

"Tak ada apa- apa. Awak salah dengar kot."

Mingyu mengangguk lalu tersenyum kecil. Walaupun dia agak pelik dengan perubahan isterinya tadi tetapi dia positifkan diri untuk tidak mahu berfikir bukan- bukan.

"Okay dah jom balik. Dah petang dah ni."

"Okay jom." Terus tangannya dipimpin Mingyu.

Young Hee menoleh kebelakang kembali. Otaknya ligat memikirkan sesuatu. Takkan lah lelaki itu sudah balik? Kenapa tiada sesiapa memberitahunya?


Curi msa skjp nk update😙

Emm jeng jeng jeng, siapa Rowoon dalam masa silam Young Hee?

[COMPLETED] BE MINE 내 꺼야 (KIM MINGYU) Where stories live. Discover now