PART 25

694 57 1
                                    

"Dah lama ke dia berhenti kerja?" Soal Rowoon kepada Nayeon.

"Baru seminggu." Jawab Nayeon. Nayeon menunduk. Tidak mampu berbalas pandangan dengan Rowoon terlalu lama.

"Dia ada bagitahu tak kenapa dia berhenti?" Soal Rowoon lagi.

Nayeon mengeluh perlahan. Dia tidak suka Rowoon mendesaknya dengan menjawab setiap pertanyaannya.

"Rowoon please. Saya tak tahu awak dah move on ke belum but biarkan diorang bahagia. Jangan ganggu rumahtangga dia orang lagi." Luah Nayeon. Puas dia dibuatnya. Sekurang- kurangnya biar dia tahu Nayeon tidak selesa apabila disoal berkaitan dengan rumahtangga orang lain. Lagi- lagi melibatkan rumahtangga kawannya sendiri.

"Salah ke saya nak tanya, Young Hee dan Mingyu tu kawan saya juga."

"Jadi awak tanya lah dia sendiri!" Ujar Nayeon marah. Terus dia pergi meninggalkan Rowoon di ruangan cafe.

Nayeon terus bergegas masuk ke bilik staff. Dia duduk disebuah kerusi lalu matanya dipejamkan rapat.

"Kenapa dengan aku ni." Dadanya disentuh.

"Kenapa aku nak marah sangat dengan dia?" Nayeon mengeluh bila teringatkan balik.

"Jangan- jangan aku..." Cepat- cepat Nayeon buang rasa apa yang difikirkannya.


Next update Inshaa Allah esok ya. Tak pasti cepat atau lambat😊

[COMPLETED] BE MINE 내 꺼야 (KIM MINGYU) Where stories live. Discover now