PART 5

1K 88 8
                                    

Mingyu mencebik melihat tingkah isterinya.

Young Hee sudah pun berada dihadapan pintu rumah keluarganya. Langsung dibiarkan Mingyu yang masih terpinga- pinga.

Kepalanya ditoleh memandang Mingyu yang berada didalam kereta lagi. Tergelak Young Hee melihat Mingyu menjeling saat mata mereka bertembung.

"Young Hee." Pintu rumah dibuka.

"Omma." Terus tubuh ibu kandungnya dipeluk kemas. Rindu.

"Mana husband kamu?"

"Tu." Young Hee memuncung kearah Mingyu yang sedang menghampiri mereka sambil menjinjit beg pakaian mereka. Yang tak boleh tahan, muka cemberut dia tu. Cium kang baru tahu!

"Kesian Gyu angkat beg kamu ni." Tegur omma melihat Mingyu yang sudah pun sengit sebelah. Bukan dia tak tahu yang berat itu semestinya beg anak tunggalnya.

Young Hee tersengih. Lambat- lambat dia ambil juga beg yang ringan. Semestinya beg Mingyu.

"Ishh tunggu kau malam ni." Ugut Mingyu menakutkan isterinya. Dia kenakan orang. Kalini Mingyu pula kenakan Young Hee.

Young Hee sudah mencebik. Langsung tidak takut dengan ugutan Mingyu.

"Dah lah. Bergaduh tidur luar malam ni." Tegur omma melihat anak dan menantunya.

Young Hee menjelirkan lidah kepada Mingyu.

"Ish kau ni."

Berlari terus Young Hee masuk kedalam rumah.


Ff kalini manja-ii je lebih. Konflik pun tak seterukkk mana pun😂

[COMPLETED] BE MINE 내 꺼야 (KIM MINGYU) Where stories live. Discover now