PART 43

975 62 2
                                    

Young Hee tersedar. Perutnya yang terasa senak dipegang. Matanya dipejamkan rapat menahan sakit yang mula datang. Tangannya kirinya mencari- cari tangan suaminya lalu dipegang kuat. Dikejutkan Mingyu menyuruh lelaki itu bangun.

"Gyu..." Peluh didahi mula keluar banyak.

"Erhhhh gyuuuu.." Young Hee mengerang sakit. Ditepuk kuat lengan suaminya itu.

Mingyu yang tersedar dengan panggilan isterinya terus bangun. Lampu meja disisinya dibuka. Terus dia terpandangkan isterinya yang sedang menahan sakit.

"Kau okay tak ni sayang?" Tanya Mingyu risau. Terus dia duduk menghadap Young Hee yang sedang mengerang kesakitan.

"Sakitt."

"Sakit Gyu..."

Mingyu sudah risau melihat keadaan isterinya. Terus dia turun dari katil mencapai telefon, beg duitnya dan kunci kereta.

Tubuh isterinya terus didukung dibawa masuk kedalam kereta. Di dalam kereta, Mingyu tidak henti- henti memberikan kata- kata semangat kepada isterinya agar terus kuat.

Tangan kirinya tidak lepas memegang tangan Young Hee. Terasa basah tangan gadis itu akibat peluh yang keluar.

"Sikit lagi sayang. Kejap lagi sampai. Terus kuat untuk anak kita." Terus Mingyu memecut ke hospital.

Young Hee sudah terpejam matanya. Samar- samar dia mendengar namanya dipanggil Mingyu sebelum gelap semuanya.


[COMPLETED] BE MINE 내 꺼야 (KIM MINGYU) Where stories live. Discover now