PART 3

1.1K 94 6
                                    

"Morning sayang." Dahi Young Hee dikucup lama.

Young Hee yang masih mamai menecelikkan matanya sedikit.

"Morning." Ucapnya dengan senyuman manis dibibir.

"Penat sangat ke?" Teguran Mingyu membuatkan pipi Young Hee berona merah. Diambil bantal lalu ditutup mukanya.

Mingyu sudah tersengih.

"Itu pun nak malu. Dah bangun cepat, nak breakfast ni." Suara Mingyu mula menjauh. Young Hee mengalihkan bantal dari mukanya. Dilihat Mingyu ingin masuk kedalam bilik air untuk membersihkan diri.

Sementara itu, Young Hee mengemas bilik yang agak bersepah. Baju yang berada dilantai dicapai lalu dimasukkan didalam bakul yang tersedia ditepi pintu bilik air.

Seketika kemudian, Mingyu keluar dengan tuala yang melilit dipinggangnya.

"Dah pergi sambung mandi pula. Biar aku je yang buat ni semua."

"Takpelah biar saya buat."

"Young Hee..."

Mendengar suara yang begitu tegas itu membuatkan Young Hee terpaksa akur. Dicapai tualanya sebelum masuk kedalam bilik air.

Mingyu terus menyambung mana yang belum dikemas lagi sebelum dia turun kebawah.

"Awal bangun Gyu." Tegur omma yang perasan kelibat anaknya masuk kedapur.

Mingyu tersengih malu.

"Young Hee mana? Dah bangun?" Soal omma mencari menantunya pula.

"Dah. Tengah bersiap." Jawab Mingyu.

Omma sekadar mengangguk.

"Duduklah dulu. Kalau lapar sangat makan roti tu."

"Okay omma."

Inshaa Allah ada rezeki lebih, sis nk bgi something dkt special readers yang selalu support sis💕🎁😙

[COMPLETED] BE MINE 내 꺼야 (KIM MINGYU) Where stories live. Discover now