4. Vlna Katherine

10 5 0
                                    

Katherine padala vzduchem, ovšem nedopadla do vody s ohromným šplouhnutím. Díky její schopnosti ji moře hladce pohltilo, takže na pár chvil byla potopená po hladinou. Ocitla se v novém, známém, avšak natolik neznámém mořském světě, kde se konečně cítila doma.
,,Muž přes palubu! Teda žena! Prostě Katherine přes palubu!" Slyšela ještě Finna, který strachy bez sebe přiběhl k okraji kde před chvílí stála. A jelikož nikdo nedržel kormidlo, Claire po něm natáhla packu, ale když se nic nedělo, vyskočila a s drápky se na něm zadržela. Způsobila tím mírné otočení lodi, čirou náhodou na stranu kde spadla Katherine.
Tommy vyběhl na palubu a hledal nějaké lano, látku, či provázek, prostě cokoliv co by mohl hodit přes okraj do moře, jako jakýsi záchytný bod.
Po drobném škubnutí Finn postřehl co Claire provedla, a pokusil se odčinit její činy.
Avšak drobné štěňátko se mu přimotalo pod nohy, a než stačil mrknout, řídil se k zemi. Zavadil přitom o kormidlo, které se ještě více roztočilo, takže jestli dívka není Thor, a nezavolala si nějaké kladivo co by ji dostalo nad hladinu, nacházela se momentálně někde pod lodí.
,,Bože, my jsme ji zalehli." Zděsil se Finn a přenechal řízení lodi na jeho mladším kamarádovi.
,,Katherine, slyšíš mě?" začal jako šílený volat kamsi do moře. ,,Otoč loď," křikl zpět k Tommymu, který si užíval onen moment, kdy mohl volně řídit loď. Už když vyrazili tak ho moc nechtěli pouštět k kormidlování, podle Finna na to byl ještě příliš malý. 

,,Hned to bude!" z jeho odpovědi sálala radost, že je konečně k něčemu užitečný. Šikovně zatočil doleva, až měl Finn chuť ho pochválit. Ovšem oba si uvědomovali že na to není čas, takže na sebe pouze krátce pohlédli. 

Neustále volali Katherinino jméno jak nejhlasitěji mohli, což u Tommyho moc nahlas opravdu nebylo. Bylo spíše takové neslyšitelné šeptání, tak se alespoň pokusil s ní spojit přes myšlenky. Marně. ,,Kašlu na to, udržuj loď nad hladinou!" začal si Finn svlékat košili, připraven skočit do studeného moře zachránit svou sestru. 
V tom se těsně vedle nich vytvořila z čista jasna velká vlna, která vypadala že každou chvílí pohltí jejich loď.
,,Rychle otoč tu zatracenou věc pryč! Musíš se tomu jakkoliv vyhnout!" Tommy chytl kormidlo, ale náhle se zastavil. Nejistě ukázal na vlnu, která ještě vystoupila do výšky. To momentálně ovšem nebyla ta nejpodivnější věc která se děla. Úplně na vrcholu oné, teď už spíše takové zdrobnělině vlny tsunami, stála drobná dívka s vlajícími vlasy a s udiveným a nadšeným výrazem zároveň. Hlasitě zajásala a pohrávala si s vlnou jak se jí zachtělo. Když se dostatečně vyřádila, vyzkoušela všechno možné, pořádně zmáčela jak Finna tak Tommyho, vrátila se zpět na palubu.
,,Tak tohle bylo úplně mega úžasný! Je to jak.. kdybyste letěli, jenže vy neletíte, prostě stojíte na vodě ale stejně jste ve vzduchu, prostě úžasné." Rozplývala se nad svými pocity Katherine, přičemž jí oba hoši tiše záviděli. I když, ono to úplně tiché závidění nebylo, Finn se neustále pokoušel Katherine přesvědčit jestli by ho také nemohla vynést na nějakou vlnu.

Dívka se pokoušela také spojit s Tobiasem, ovšem ten čím dál tím častěji přestával odpovídat na otázky, přičemž poslední dobou skoro vůbec nemluvil. Stále byl v její hlavě, to Katherine věděla, ale neměla ani nejmenší ponětí co se s ním děje. Když už někdy promluvil, bylo krátké, stručné.
Nemohla přestat o tom přemýšlet, neustále vymýšlela různé teorie o tom, co se s ním stalo.

Když už se blížila noc, stále seděla na sedačce na palubě, kde se postupně začínalo stmívat. Z přemýšlení ji vytrhla Claire, škemrající o jídlo. Obtočila se kolem dívčiny nohy a slaboučce zaštěkala.
Katherine ji zvedla na úroveň svých očí, přičemž se ulítle usmála. ,,Tak ty bys chtěla jídlo, jo?" Až nebezpečně přiblížila obličej k drobnému štěňátku, které trošičku natáhlo přední packu jemně škráblo Katherine do tváře.
Zasmála se a položila Claire zpět na zem kde si sedla a udělala malou, nemile páchnoucí loužičku. ,,Bože, to byl nápad tě sem vzít," povzdychla si, načež se chtěla vydat pro nějaký kus hadru, kterým by mohla vytřít spoušť po štěněti.
Ale dostala nápad jak efektivně využít její schopnost ovládání vody, takže si sedla na kolena k louži a začala ji postupně kapičku po kapsičce vyhazovat přes palubu. Stále ještě byla poněkud zesláblá z vlny kterou vytvořila, neboť nebyla zvyklá ovládat vodu, takže ji to značně vysílilo.
,,Prý když jsem byla ještě opravdu malá, udělala jsem to samé co ty, akorát kapitánovi. Zajímala by mě jeho reakce.. škoda že si to nepamatuji." Vyprávěla přitom o pirátech, o všech věcech které kdy prožili. Nechala se celkem unést, takže povídala opravdu dlouho, až její jediná zaujatá posluchačka Claire, tím  zaujetím usnula.
Když to Katherine postřehla, donesla ji do rádoby pelíšku, který udělal Tommy z pár starých hadrů co našel na lodi.

Dark Sea - Vlny časuKde žijí příběhy. Začni objevovat