37. Pomsta

6 3 0
                                    

,,Kde je vlastně April s Juliet?" Zamyslela se Sylve poté, co vyšli z jeskyně. Katherine o tom do té doby vůbec nepřemýšlela, byla až příliš unesená z Finnovo obživnutí a obecně ze všech předešlých událostí. ,,A Evelyn, ta zrádnice se vypařila před tím, než nás zajali." Theodor rozkopl trs trávy, čímž dal najevo onu nespravedlnost, Evelyn si klidně zmizela, zatímco oni strávili ve věznici snad polovinu života, i když to nebylo déle než pár měsíců, avšak všem to přišlo nekonečné. ,,Jestliže April s Juliet jsou pryč, a Evelyn také.. mám nápad, kde by mohly být. Ale půjdu jen já, všichni tam nemůžeme." Katherine se už pomalu začala přemisťovat, když ji Felix zastavil. ,,Počkej! Jde o April, měl bych jít taky." Nechtěl tam, ať už to bylo kamkoliv, dívku pouštět samotnou, ale hlavně chtěl konečně vidět jeho přítelkyni. Tak strašně se o ni strachoval, každý den si o ni dělal obavy, ale před ostatními si nestěžoval. Nerad by je zatěžoval dalšími věcmi, sami jich měli nad hlavu. ,,Jdu s vámi." Vyhrkl Finn náhle.
Katherine kývla a na lusknutí se teleportovali.

,,Kde to jsme?" Felix se zmateně rozhlížel kolem sebe, to místo nepoznával. Objevili se na vlhkém písku u moře, nedaleko od malého městečka s přístavem. ,,Doma." Dívka měla více domovů nežli jeden, ovšem toto by byl její jediný, kdyby ji Simon neunesl. ,,Jsi di jistá, že tu budou?" Nejistě se zeptal Finn, načež se Katherine usmála. ,,Nejsem, ale za pokus to stojí." Najednou se z moře ozval podivný zvuk, podobající se pouze jedné věci. ,,Finne!" Vypískla Katherine, načež se rozběhla k axolotlovi, vykukujícího z mořských vlnek. ,,Od kdy můžou být ve slaný vodě?" Felix nad dívčinou otázkou jen pokrčil rameny. ,,Je to Finn, a Finnové zvládnou prostě všechno. Tak to je a vždycky bude." Zazubil se Finn, ale už si stejně jako Katherine máčel nohy ve vodě a mazlil se s jejich mazlíčkem.
,,Musíme jít, ale ještě se vrátíme." Promluvila světlovláska k axolotlovi, načež společně vyrazili k domu. Raději šli zadním vchodem, protože kdyby je kdokoliv zahlédl, nemuselo by to s nimi skončit dobře. Přeci jenom, byli ve středověku, zde se každá druhá hloupost trestá smrtí.

Postavili se před dveře a chystali se zaklepat, když se dveře otevřeli. Na prahu stála Evelyn, která se zdála být straší, zřejmě se přestala omlazovat pomocí magie. V tu chvíli Katherine napadlo, že díky její regeneraci bude vypadat stále stejně, na pohled už nebude nikdy stárnout. ,,Pojďte, už jsem vás očekávala." Promluvila laskavě a rozumně a zavedla je do obývacího pokoje. ,,Je tu April?" Vyhrkl nedočkavě Felix. Evelyn se povzbudivě usmála, jako by věděla něco víc než ostatní a odpověděla, že je nahoře, ve svém pokoji. Felix se k určenému místu okamžitě rozběhl, bral schody po třech.
,,Kde je Hank?" Zeptal se Finn, když si uvědomil, že nesedí na žádné ze sedaček, ani nestojí vedle Evelyn. ,,Je na lodní výpravě. Ale to není to, o čem jsem s vámi chtěla mluvit." Odmlčela se, vyčítavě se na oba podívala a pokračovala: ,,Chápu, že jste utekli. Sama jsem to předtím již několikrát udělala, možná byla má chyba, když jsem vás nutila zůstat doma. Měla jsem vám dát větší prostor. Každopádně, můžete mi vysvětlit, proč jste brali i Claire? Máte vůbec ponětí, co je zač? Celou dobu co jste byli na cestách jsem ji chránila před možným nebezpečím." Finn i Katherine překvapeně vydechli, očekávali úplně něco jiného. ,,Takže, abych si to ujasnil, tobě je úplně jedno, že jsme utekli? Ty jsi měla strach jenom o Claire?" Zasmál se nakonec Finn. Jejich matka si povzdechla, občas přemýšlela, jak zrovna on může být její syn. ,,Vy se o sebe dokážete postarat, narozdíl od ní."
,,A co je na Claire tak zvláštního?" Zeptala se světlovláska, s čímž Finn také souhlasil, rád by věděl čím je to štěně tak zvláštní, že o něj má jejich vlastní matka větší strach než o ně. ,,Tyto psy má rodina vychovává už od pradávna. Nemůžu dopustit, aby to něco, nebo někdo přerušil. A hlavně - nejsou to obyčejní psi, mají nějaké schopnosti." To je zaujalo, v životě by je nenapadlo, že tak maličké stvoření jako je Claire umělo něco jiného než jíst, spát, a být roztomilé. Ani se nemuseli ptát co umí, Evelyn jim onu otázku viděla ve tvářích. ,,Vycítí vaše touhy, ke kterým vás může zavést." Katherine se plácla do čela, to kvůli Claire našli piráty! ,,Přesně si to pamatuju, vzala jsem jí do rukou a přála si, abychom našli piráty a nedlouho na to, jsme na ně opravdu narazili!" Ovšem Evelyn na to nestihla nic odpovědět, ze shora se ozval radostný výkřik. ,,Jo! Rychle pojďte se podívat!" Vykřikl Felix, načež se k němu všichni rozběhli. ,,Jsem otec! Podívejte se na ní, je to celá April!" V náručí držel malé miminko a vedle něj se šťastně usmívala April. ,,Ale oči má po tobě." Uznala Katherine po chvíli. ,,Jak se jmenuje?"
,,Tamara." Odpověděli April i Felix náraz.

Dark Sea - Vlny časuKde žijí příběhy. Začni objevovat