9 - not the first time

6.6K 167 20
                                    

- Felix perspektiv -

"Nästa, Åre Station" hörde man den manliga rösten i högtalarna utropa.

Jag och Alida hade mest snackat, lyssnat på musik och gullat på vägen upp. Jag tyckte själv inte att det var någon lång sträcka då jag var van med att åka längre med turnébussen.

"Felix kan du ta ner den?" Alida pekade på sin rosa resväska som låg uppe på bagagehyllan. Jag drog ner väskan och vi gick sedan gemensamt ut på perongen med resten av passagerarna som skulle av i Åre.

Stationen låg inte allt långt ifrån vårt hotell så vi valde att gå. Vi drog våra resväskor mot den grusade trottoaren. På vägarna låg det slask, men man kunde se ett fint vinterlandskap utanför det.

När vi kom fram till hotellet checkade vi in och gick sedan till vårt rum där våra förhandsbokade skidor, stavar och pjäxor stod uppradade.

"Åh kolla så fint!" Sa Alida med en himmelsk blick i ögonen. Det var ett stort rum. Till höger fanns ett stort badrum med dusch, badkar, toalett, handfat och badrumsskåp. Till vänster fanns det skidställ och ett torkskåp. Om man gick längre in kom det större rum. Till vänster vid hörnet var en stor dubbelsäng med respektive nattduksbord, en stor soffa tog plats till vänster med en platt-tv och några filmer. Vid högra väggen fanns det spegelskjutdörrar som innehöll stora garderober. Det fanns även en ingång till ett mysigt kök bredvid speglarna med fin inredning. Längst bort i rummet var det ett stort fönster och en glasdörr ut till den snöiga balkongen där det även fanns en jacuzzi. Utsikten var fantastisk. Man kunde se hur skidbackarna var upplysta med lampor längst liftarna och backarna för kvällsåkningen.

"Alida kan vi inte dra ut och åka redan nu?" Sa jag hoppfullt när jag stängt dörren ut till balkongen.

"Kan vi inte bara mysa lite" sa hon och gav mig ett par puppy-eyes som jag inte kunde motstå. Jag gick fram till henne, satte mina händer på händes höfter och svarade med ett okej.

Vi lade oss ner i sängen och jag började kyssa henne i nacken. Den här helgen skulle jag försöka släppa allt annat och bra ägna min tid åt Alida. Jag visste att det skulle bli svårt, men vad var oddsen att vi skulle träffa några andra vi känner här? Inte många.

Alida hade nu lagt sig över mig och våra kyssar blev mer intensiva. Det blev mer och mer och efter bara en liten stund låg vi i sängen i bara underkläder och hånglade grovt med varandra. Jag blundade och njöt av hennes mjuka läppar mot mina men njutningen försvann snabbt då jag öppnade mina ögon och såg Jackys ansikte mot mitt. Jag blinkade snabbt med mina ögon och Alida var tillbaka. Hon knäppte upp sin bh och slängde ner den på golvet. Jag slöt mina ögon igen och jag kände hur hon drog med sina fingrar över min mage upp och ner vilket gjorde mig väldigt attraherad. Jag masserade på hennes rumpa och hennes fingrar var nu nere vid min höft och vid resorbandet på mina kalsonger. Jag öppnade mina ögon igen och jag såg Jacky, igen, framför mig. Jag skakade på huvudet och Alidas perfekta ansikte var tillbaka. Hon drog sakna ner resorbandet mellan kyssarna. Jacky var i mina tankar hela tiden, och det var inte bra. Skulle jag tänka på en annan tjej när jag skulle ha sex med med min flickvän? Nej. Jag skulle såklart kunna fortsätta och låtsas som ingenting, men det kändes bara fel. Även fast Alida inte skulle märka något så kändes det fel för mig.

"Alida, nej" sa jag mellan en kyss, men hon fortsatte bara och började kyssa mig över mina nyckelben.

"Alida sluta" jag drog upp mina kalsonger men hon tryckte ner de igen.

"Men sluta då!" Sa jag lite barskt och tryckte upp henne ifrån mig.

"Vadå sluta?" Sa hon och gav mig en undrande blick.

"Jag vill inte" sa jag rakt och ärligt och satte mig upp i sängen.

"Det är ju inte första gången direkt, varför vill du inte?" Jag hörde på hennes röst att hon var arg, men hon var tvungen acceptera att jag inte ville.

"Men jag vill inte, jag kan inte"

"Du har ändå förstört allting nu så det är ingen idé" hon hade en irriterad attityd och gav mig en iskall blick samtidigt som hon satte på sig sina kläder igen, och jag gjorde detsamma.

"Jag går och handlar lite mat, ska du med?" Jag avbröt det tysta atmosfären som lagt sig över oss, och hon svarade bara med en skakning på huvudet och fortsatte sedan med det hon nu gjorde på sin mobil.

Jag drog på mig en jacka och la ner mobilen i bakfickan. Att jag alltid ska ställa till det för allt och alla. Men jag kunde bara inte göra det när Jacky fanns cirkulerad i mina tankar. Fan i helvetes jävla skit. Fan dig Felix.

On my way - The Fooo fanfictionWhere stories live. Discover now