פרק 17

2.7K 174 21
                                    

סודות

השעה הייתה מאוחרת והשמש כבר מזמן החליפה משמרת עם הירח.
עקביי נקשו על מדרכת הרחוב בקצב, נשמתי נשימות עמוקות ועצרתי.

״כמה קשה זה כבר יכול להיות?״ מלמלתי לעצמי.

עמדתי בכניסה אל המסיבה שהייתה למוזמנים בלבד ופגשתי במאבטח השרירי ובגבר שעמד עם המכשיר המרובע והמשוכלל בידיו.

״שם?״ הוא לא הרים את מבטו לכיווני.

״לידן,״ מלמלתי ולחצתי את האצבעות שלי בארנק הקטן בחוזקה.

״רק לידן?״ הוא הרים גבה וחקר אותי, החזרתי לו מבט והנדתי בראשי במהירות. תשתחררי.

״לידן דביר״ חייכתי.

במשטרה ידעו על המסיבה הזו, יותר מזה, הם ידעו שפבלו יהיה כאן.

עמי שיער שרשימת המוזמנים תהיה בתוך המכשיר, ככה קרה ברוב המסיבות המפוקפקות שלהם, לכן מראש אחד השוטרים מיחידת הסייבר פרץ אל תוך הרשימה והוסיף את שמי.

״אני לא מוצא כאן לידן דביר, אולי את כתובה בשם אחר?״ הוא שאל והביט בי מבולבל.

״אולי תבדוק שוב? השם שלי מופיע שם בוודאות!״ הכרחתי את הבחור המסכן לעבור שוב ושוב על רשימת המוזמנים הארוכה.
הוא הניד בראשו וביקש שאזוז.

״זה לא יכול להיות! תבדוק שוב!״ הרמתי את קולי בכעס, לא על הסלקטור המבוהל, רק רציתי להכות את החובבן ההוא מיחידת הסייבר!

״אני מצטער, בבקשה תזוזי הצידה, את מעכבת את שאר האנשים״ הוא החווה בידו אל מאחורי גבי.

״אני, אני,״ אני לא יכולה ללכת מכאן בלי כלום! אני לא יכולה לעזוב!
אבא שלי! עמי יהרוס אותו ברגע שישמע!

״אני מוזמנת של פבלו!״ פלטתי במהירות ומבלי יותר מידי חשיבה.

״פבלו? את מוזמנת של רון פבלו?״ הוא גמע את רוקו בכבדות.

הנהנתי בראש מורם ועמידה יציבה, לא מתכוונת לעזוב.

״למה לא אמרת קודם? מצטער שהתעכבת בגללי, את לא תספרי לו, נכון?״ הוא זז הצידה ופינה לי מקום כדי שאוכל לעבור.
הלכתי משם מבלי להביט לאחור ולהתרברב יותר מידי, כשנכנסתי בחנתי את המקום מתעמקת על הפרטים הקטנטנים ביותר, חיפשתי בעיניי פרצופים מוכרים, למעשה, חיפשתי את פבלו.
נשענתי על הבר ושילבתי את זרועותיי.

״איפה אתה לעזאזל נמצא?!״ מלמלתי לעצמי וצמצמתי את מבטי על מוזמנים.

מרחוק ראיתי גבר וסביבו עדת אנשים,
לקחתי את הארנק שלי שנח על הכיסא וצעדתי בביטחון לכיוונם.
פילסתי את דרכי פנימה וכשהגעתי הנחתי את כף ידי על כתפו של הגברבר שהתברר בסופו של דבר כפבלו. ידעתי.

WE'RE JUST LOSTWhere stories live. Discover now