פרק 2

4.3K 154 17
                                    

תום רווח

השעה עכשיו חמישה לשמונה ואני בדרכי לבית קפה קטן ומוכר.
לא הייתי מופתעת כשתום בחר בבית הקפה התל אביבי שנהגנו לבלות בו את הלילות השקטים שלנו יחד בשיא הזוגיות שלנו.
כן אהבתי את תום, אהבה שנמשכה חמש שנים, חמישית ריבים וארבע חמישיות אהבה אין סופית.
תמיד אמרו לי שתום הוא אחד כזה לחתונה, שאיתו אבנה בית עם משפחה ואולי גם כלב.
לא רציתי יותר, והסתפקתי בכל דבר שתום היה כלול בו.
גם אם הייתי תקועה באי שרחוק מכל מקום בעולם ורק תום היה עליו הייתי מאושרת.
אחרי חמש שנים מדהימות, לא אשקר חיכיתי לטבעת חיכיתי לרגע בו נבנה בית עם משפחה ואולי גם כלב.
זה לא קרה.
תום החליט שזה מוקדם מדי והלחץ שנשא בתוכו הביא לריבים שהובילו לפרידה.
כן, אהבתי את תום. אהבה אין סופית.
ולמרות שהפרידה הייתה קשה ידעתי שאבנה יום אחד בסופו של דבר בית עם משפחה ואולי גם כלב, רק לא עם תום.

החנתי את הרכב על אדום לבן בתקווה ששום פקח לא ישאיר לי דוח.
נכנסתי אל בית הקפה מחפשת בעיניי את הגבר עם השיער חום בהיר והעיניים שבולטות גם מאלפי קילומטרים.
שנייה לאחר מכן מזווית העין שלי קם גבר שמתנשא מעל למטר שמונים. מאה שמונים ושלוש סנטימטרים מוכרים, כאלה שאי אפשר לשכוח.
תום.
״לידן כאן!״ צעקה גורמת לי להסתובב ולחפש בעיניי את אותו אדם.
אני ממהרת לצעוד אל הכיוון של תום ולהתיישב על הכיסא ממולו.
״היי מה איתך?״ הוא שואל בחיוך
״האמת שמעולה, עוד כמה ימים אני פותחת את הסטודיו. אני מעלה תערוכה עם הציורים שלי״ הסברתי לו, מראה לו שהתקדמתי בחיי והשגתי את מה שרציתי. גם אם זה בלעדיו.
נקודה ראשונה לך לידן.
״כל הכבוד! אני ממש גאה בך״ הוא קם לחבק אותי.
אלוהים כמה שהתגעגעתי לריח שלו, אבל לא אני לא אפול בזה.
״ובכן, תודה רבה, אבל לא הייתי עושה את זה בלי אוהד״ מלמלתי
״כן תמיד הוא היה יותר אחראי ממך״ צחק. לא אתווכח, זה די נכון.
״בוא לא נדבר עליי עכשיו, למה רצית שנפגש?״ ישירה ולעניין כל הכבוד לידן, את עושה את זה.
שתיים אפס לך.
הוא חייך אליי חיוך קל ובזמן הזה ניגשה המלצרית מגישה לי את השוקו החם שלי ולו את הקפה והמאפה שתמיד נהגנו להזמין.
״לא זכרתי אותך כל כך ישירה, לידן״ צחק מערבב את הקפה שלו. הוא צוחק די הרבה.
שיפסיק.
״אוקיי, אז לעניין״ הוא ממלמל לוגם מהקפה הדוחה שלו ומביט בי.
שולף מעטפה עם השם שלי עליה.
מה זה?
לגמתי מהשוקו שלי ובשנייה תום פלט
״אני מתחתן״
השיעול שלי לא איחר מלהגיע ומיד המלצרית המתוקה חזרה עם כוס מים ושאלה אם יש בעיה בשוקו או אם יכולה להציע לי משהו שיקל עליי, כן תמצאי לי חלקת אדמה ותני לי לקבור את עצמי תחתיה.
״מצטערת אני קצת מופתעת״ מלמלתי.
ניצחון מוחץ לתום, אחד כזה שבאמת גורם ללב שלך להתכווץ.
״זאת אומרת, אנחנו נפרדנו לפני חמישה חודשים בהתחשב בעובדה שהיינו יחד חמש שנים והסיבה לפרידה שלנו הייתה כי לא רצית להתחתן כל כך מוקדם״ אני פולטת מהר מבלי לחשוב.
״הבנתי שאם אתה אוהב מישהו כל כך חזק זה לא משנה כמה זמן אתם יחד אתה רק רוצה אותו קרוב יותר אליך.״ דיבר בחיוך ענק.
אני מרגישה כבר עכשיו איך הלב שלי מתהפך ומתנדנד.
״ואני בחיים לא אהבתי כמו שאני אוהב את לוטן״ אלוהים כמה שזה כאב באותו הרגע.
ואני יכולה לתאר לכם כרגע בפירוט מה קורה ללב שניה אחרי שהוא מתהפך ונופל, הוא נשבר לרסיסים.
״יש לך קטע להמשך לבחורות עם שמות מוזרים אה״ צחקקתי בלחש.
״אני רוצה שתבואי לחתונה, לידן, אני באמת מקווה לראות אותך שם״ הוא לוחש ומניח את המעטפה קרוב יותר אליי.
״את תמיד היית ותמיד תהיי האהבה האמיתית הראשונה שלי״ הוא מנחם אותי במבטו מלטף את כפות ידיי וברגע אחד הכל נעלם והוא כבר לא יושב שם.

״הוא מתחתן דולב, תום מתחתן״ אני יושבת במרפסת בוהה בנוף הלא ברור מרוב הדמעות שמטשטשות כרגע את עיניי.
״הכל יהיה בסדר אהובה, אני מבטיחה לך״ היא לוחשת מחבקת אותי ומלטפת את ראשי.
״אני מקווה״
״לכי לישון דני מחר נדבר ונעשה לנו יום כיף״ לחשה ואני מהנהנת וקמה מנגבת את פני עם גב כף ידי.
״מחר יום חדש״ היא אומרת
״מחר יום חדש״ אני חוזרת ומסכימה.
אני מחבקת אותה חיבוק אחרון ועולה אל חדרי.
כן.
הצלחתי לעבור את החלק בחיי שנקרא ״תום רווח״ ללא ספק, אבל לשכוח לא שכחתי.
תום תמיד היה המקום הבטוח שלי, הייתי בטוחה שנתחתן ונחיה יחד עד שהמוות יפריד בנינו.
וגם אז, נמצא את הדרך ונפגש.
הזוגיות שלנו הייתה מבטיחה, נשים וגברים כאחד הביטו בנו בקינאה.
תמיד התיימרנו להיות לא פחות מהאידיאל של הזוג המושלם.

זרקתי את גופי על המיטה הזוגית שלי שהרגישה פתאום כל כך גדולה בשביל בן אדם אחד.
רציתי באותו הרגע להתכנס בין ידיים גדולות וחמות שישרו בי שלווה וביטחון.
חום ואהבה.
אולי אני צריכה מישהו חדש בחיים שלי?
תום התקדם כבר כל כך מהר, הוא מקים את המשפחה שתמיד חלמנו עליה יחד, רק עם מישהי אחרת.

הפרקים עוד קצרים אבל כשמספר הקוראים יעלה מבטיחה להעלות פרקים בתדירות גבוהה יותר וארוכים יותר
(יש מספר פרקים שכבר מוכנים)
אשמח שתדרגו ותגיבו על כל הפרקים שאני מעלה.
אוהבת 🖤

WE'RE JUST LOSTWhere stories live. Discover now