״תסביך דהן״
״אז מה הדבר הראשון שאת עושה?״ רואי שאל אותי בפעם העשירית, בערך.
לעזאזל שאלוהים יעזור לי.
״את מקשיבה לי בכלל?״ הוא שאל בקול גבוה.
״לידן!״ רואי קרא בכעס ותפס בגופי וניער אותי.״מה?״ שאלתי אותו בתמיהה לאחר ששיחרר מגופי.
״שאלתי, מה הדבר הראשון שאת עושה?״ רואי נשם נשימות עמוקות ואיגרף את ידיו.
״הדבר הראשון שאני עושה?״ שאלתי אותו מבולבלת.
לא היה צריך להיות חכם גדול כדי להבין שמהשניה הראשונה שנכנסתי הנה, המחשבות שלי מטרידות אותי.״את מוכנה להפסיק לענות לי בשאלה?! אני באמת משתדל כאן, אבל את הופכת את זה לבלתי אפשרי!״ רואי צעק עליי בחוסר אונים.
״אני מצטערת רואי, אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון״ מלמלתי וזזתי במקומי בחוסר נוחות.
״את לא איתי אה״ הוא נאנח בתסכול והעביר את כף ידו בעייפות על פניו,
״טוב, נעשה אימון כפול בפעם הבאה. בואי״ רואי הורה לי וזרק מגבת קטנה על כתפו.
מיהרתי ללכת אחריו והדבקתי את הפער שהוא יצר בנינו.״לאן אתה לוקח אותי?״ הרמתי מעט את קולי כדי שיוכל לשמוע אותי.
״לאכול, מתאים לך?״ רואי עצר והסתובב אליי בחדות, הוא תפס בגופי לפני שהתנגשתי בחזה שלו ועיקל את שפתיו לחיוך קטן.
״תמיד!״ קראתי ומחאתי כף בהתרגשות, רואי בתגובה גילגל את עיניו ונד בראשו בעוד החיוך על שפתיו רק גדל.
יצאנו אני ורואי אל מחוץ למתם האימונים שהיה מיועד רק לשוטרים.״איך מתקדם עם התיק של דהן?״ רואי שאל אותי בהתעניינות ונכנס אל הג׳יפ השחור שלו.
עקפתי את הרכב ונכנסתי גם אני, התיישבתי על יד רואים.
במושב על יד הנהג.״אין חדש. עמי לא מעביר לי מידע, ואני לא יכולה לפעול בעיניים עצומות״ חגרתי את עצמי והבטתי אל מחוץ לחלון.
רואי היה היחיד שידע על הסוד שסיפר לי פבלו באותו הלילה.
הוא ניסה לשכנע אותי לספר לעמי, אבל הייתי חייבת לברר בעצמי למה אליאב חזר לארץ ומה הוא מתכנן. הרבה מחשבות חלפו בראשי ושקעתי בהן למשך כל הנסיעה.
אלה בגדה באבא של אליאב, שהתברר שהוא בכלל לא האבא הביולוגי שלו.
ואליאב הוא בעצם הבן של אחד מהעבריינים הגדולים של ברזיל. תהיתי אם הוא בכלל יודע על קיומו של אליאב, ואם הוא היה מגדל אותו, אז איך האישיות של אליאב הייתה היום?
אם הוא היה אכזרי יותר או להפך.
בגלל זה הוא חזר מארצות הברית?
YOU ARE READING
WE'RE JUST LOST
Romanceאת מכירה את התחושת מחנק הזו? הטמפרטורה הגבוהה הזו שהגוף שלך מרגיש כאילו הגיע לנקודת רתיחה? הוא שולח ידיים וחונק לי את כל דרכי הנשימה. רעד וצמרמורות, כלוב פרפרים שנפתח בתוך הבטן שלי. במקום זה הייתי מעדיפה לקבל אגרוף חזק. אמרו לי שהוא מסוכן וכנראה שי...