Başlamadan önce yukarıdan tanıtım videosunu izleyebilirsiniz.
Keyifli Okumalar
***Soğuk rüzgarı iliklerime kadar hissederken, karlı tepelerden aşağı koşuyordum. Hafifçe kafamı çevirip geriye baktığımda beni takip eden beş okçu, beş de muhafız olduğunu gördüm.
"Dur" diye bağırıyordu içlerinden biri, "Kralın emriyle, dur!"
Gerçekten duracağımı sanıyorsa çok yanılıyordu. Gülümseyerek koşmaya devam ettim.
Taa ki soğuk rüzgara bir de kar fırtınası eklenip uçurumun kenarına gelinceye kadar... Ah, Neredeyse düşüyordum!
Hemen arkama döndüm, dönerken okumu yerleştirip yayımı germiştim bile. Hadi bakalım insanlar marifetlerinizi görelim!
Arada iki ya da üç metre mesafe kala okçular durdu ve nişan aldı, muhafızlar kılıçlarını çekip yaklaşmaya başladı. Bir muhafız ise kılıcını çekmemiş, bir parşömen çıkartmış ve okumaya başlamıştı:
''Yüce kralımız, adalet timsali Torm 'son elf'e dek' insanlara uyum sağlayarak sorun çıkartmadan yaşamanızı istiyor. Kralımızın sözü kanundur ve bu topraklarda bulunan herkes uymak zorundadır. Elflere özgü gelenek, silah ve kıyafetler yasaklıdır!''
''Ah... Ben de sandım ki Cüce Kralınız, soysuzluk timsali Torm'cuk, muhafızlarını yakalamaca oynasınlar diye bir Elf'in peşine taktı!''
Hantal muhafız umursamamış gibi görünmeye çalışarak sözlerine devam etti:
''Yüce Kralımız, adalet timsali Torm -bu sözcükleri bastırarak söylemişti- tarafından verilen emirle sizi esir alıyoruz.''
Tamam, şaka buraya kadardı. Bir dizim ve bir ayağım yerde, yayımı germiş durumdayken omzumun üzerinden arkama baktım; Dipsiz uçurum...
Sonraki bir kaç saniye durumumu değerlendirdim;
Bir; Hepsi birbirinden hantal ve yaklaşmakta olan beş muhafız ve beş okçu insan.
İki; Zatürre olma ihtimali oldukça yüksek buz gibi hava, kar fırtınası, hissiz parmaklar.
Üç; tek başına bütün bunlara göğüs geren; kızıl saçlı, yeşil gözlü, uzun boylu bir kız elf.Elf krallığının yeniden yükselmesinin tek umudu, tahtın tek varisi, elbette insan Kralı Torm'cuk'un haberi var ve onu yakaladığında önce konuşturup sonra kesinlikle öldürecek.
Ben de o anda yapılabilecek en saçma şeyi yaptım: Kendimi uçurumdan aşağıya bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELÛNE(Düzenleniyor)
FantasyEski bir elf efsanesi şöyle der; Karlı dağların kalbinde, En soğuk olanın içinde, Kış rüzgarlarıyla, Buzdan beslenerek büyür. ❄ ❄ ❄ Yanardağların kalbinde, En sıcak olanın içinde, L...