let's meet nadir! -3

255 15 0
                                    


O M S L A G: N A D I R ' S S L A A P K A M E R.

V O R I G E D E E L.

Ik gaap vermoeid en doe mijn laptop uit en ga goed in mijn bed liggen. Ik ben moe man. Ik zucht en kijk naar het plafond. Nadir gaat mijn hoofd maar niet uit. Ik heb hem maar 1 keer gezien en BAM hij gaat mijn hoofd niet meer uit. Maar dat is niet mijn grootste probleem. Waar staat dat logo nou voor van die website?

N O G     K O R T.

Waar ik bij Madina begon dus die dag, begin ik ook bij Nadir. Ik hoop dat dit verwarring voorkomt 😘.

Nadir El Morabet.

Ik lees de laatste sollicitatie brief door en leg het op de stapel. Ik zucht diep. Mijn assistent Djennah komt net binnen. A stagfirullah wat draagt zij 🤦🏻‍♂️.
"Djennah, leg deze brieven maar op de grote stapel en deze op de kleine" zeg ik terwijl ik haar 2 stapels toe schuif. Ze knikt en geeft me een knipoog. Ze verlaat even later de kamer. Ik kijk raar naar de deur. Wat probeert zij?

Wie ik ben? Ik ben Nadir El Morabet. Ik ben 21 jaar en volbloed Berbers. Ik ga er van uit dat jullie wel weten hoe ik eruit zie? Nou ik ben dus werkend in mijn vader zijn kantoorbedrijf die ik en mijn broer ook beheren. Of ik een vriendin of vrouw heb? Kort gezegd: Nee. Mijn familie bestaat uit 7 personen: Mijn broer Ilias die is getrouwd met Intissar, mijn zus Ghislaine die verloofd is met Yassine en gaat trouwen over 3 dagen, mijn zusje Kamila, mijn broertje Rayan en mijn beide ouders Nisrine en Douad. En uiteraard ikzelf. Mijn hele gezin is volbloed Berbers en uiteraard is ons geloof de Islam. Ik heb 2 vrienden die ook in mijn bedrijf werken: İdris en Badr. Aka mijn matties. Mijn vader neemt wel is van die sletjes aan. En wat ik dan doe? Ontslaan 🤷🏻‍♂️. Mijn assistent Djennah is nogal een van die typjes. Ik denk dat ik haar binnenkort ook ga ontslaan. Ewa laat mij ik ontsla ze altijd. Op werk ben ik die heilige weet je, maar zo heilig ben ik niet eerlijk. Ik ga gewoon soms lounge met vrienden. Of meisjes achter me aan lopen? Wat denk jij? Ze rennen achter mij 😏😌. Ik doe niet aan vaste relaties, iedereen is hetzelfde en niet te vertrouwen.

Ik ga wat vertellen over mijn verleden. Mijn verleden was niet geweldig. Of nou...helemaal niet. Ik was niet knap of iets. Ik was raar. Ik had een hele andere stijl en daardoor, je raad het al werd ik gepest. Ik was er niet kapot van ofso. Integendeel ik had rust. Alleen ik vond het jammer dat niemand mijn stijl kon waarderen. Ik voelde me wel is eenzaam, alleen. Maar dat verminderde toen ik op Instagram een meisje ontmoette: Yara. Ze was alles voor mij. 2 jaar lang beste vrienden. Sinds mijn 14de. Ik was nog erg kwetsbaar door het verleden. In die tijdje veranderde ik mezelf ook al een beetje. Maar op mijn 16de kreeg ik iets met Yara. Ze was aardig, geweldig, mijn meisje...tot ik haar achja...zag vreemd gaan. Gewoon dik vreemd gaan in de lounge. Onze afspraken had ze genegeerd, dat was geen lounge, niet liegen, geen geheimen, etc. Mijn vriend appte me die dag dat ze haar zag. Ik zag haar in een kamertje, zoenend met een jongen. Niet zo maar een jongen. Mijn beste vriend: Soufiane. Ik werd genaaid door mijn beste vriend en mijn vriendin. Ik had het niet verwacht. Die woorden deden het meest pijn. Tijdens het zoenen onderbrak Soufiane haar en zei dat het niet goed was. Wat Yara toen zei ga ik nooit vergeten, nooit. "Ik hou niet van hem. Al die tijd loog ik gewoon tegen hem, alles voor het geld". Onze familie is erg rijk namelijk. Ze was uit op het geld. Ze maakte gebruik van mijn goedheid, ze maakte gebruik van mij. Het belangrijkste, ze brak mijn hart. Het was klaar. Geen vertrouwen in niemand. Als ik zeg niemand is het niemand. Ik ging vaker lounges. Om Yara te vergeten. Maar op een dag kwam ik in aanraking met een jongen: Kamel. Hij werd mijn beste vriend. Hij probeerde mij in een werk mee te slepen. Wat hem lukte. Ik belandde in de illegale handel. Als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn broer kwam er achter en haalde me er langzaam uit. Hij zorgde ervoor dat ik eruit kon komen en nu werk bij zijn bedrijf. Ik verbrak mijn contact met Kamel en ontmoette İdris en Badr. 18 jaar. Vanaf toen was ik op het goede pad...nouja. Ik ga nog wel naar lounges, maar ja. Is mijn leven dus laat me 😁.

𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu