perspectief madina."Nee tyft op" roep ik en gooi mijn kussen naar de deur.
"A dikzak sta is op ik wil shoppen" roept Kamila.
"Kamila het is fucking 10:00, wat wil je gaan shoppen alles is nog dicht" zucht ik hard.
"Niet zuchten a hmara (ezel), sta op nu" zegt Kamila en gooit de kussen terug.Ik zucht en sta op. Ze knikt tevreden en loopt mijn kamer uit.
Ik gooi een beige croptop op mijn bed en een zwart/wit geruite broek. Ik pak uit mijn kast nog mijn witte schoenen.
Ik trek het aan en doe het uiteinde van de croptop in mijn broek. De rits laat ik een beetje open.
Ik pak nog een ketting, horloge en armbandje. Die doe ik om.
Ik zet mijn haar in een hoge strakke staart. Ik pak een klein tasje en doe mijn telefoon, portemonnee en autosleutels in.
Ik loop naar beneden. Ik loop naar de keuken en zie Kamila wachten zittend op het keuken eiland.
Kamila haar look:
"Heb je nog gepoept of wat?" vraagt ze.
"Ja man was heerlijk" zeg ik sarcastisch en doe de koelkast open.Ik haal de eieren eruit en bak ze. Ook toast ik wat toastjes. Ik leg de eieren op de toastjes en doe witte kaas en nog avocado erop.
Ik geef Kamila haar bord en we gaan beginnen met eten. Kamila had geen zin om buiten te ontbijten dus bedachten we om bij mij te ontbijten.
Als we klaar zijn lopen we de garage in. Ik stap mijn Mercedes in en Kamila aan de andere kant. Ik start de auto en zet een muziekje op.
Het is lente, niet warm, maar ook niet koud. Daarom heb ik een dikke croptop aan, maar geen jas. Daarvoor is het weer te warm.
Als we bij de stad er zijn stappen we uit. We lopen naar de eerste winkel, namelijk de Zara.
We kijken wat rond, maar zien niet echt iets leuks. We lopen de Zara uit naar de Bershka.
We lopen wat rond en hebben uiteindelijk wel iets.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...