Madina Riveros.Ik ga echt binnenkort mijn wekker weggooien tho. Ik zet mijn wekker uit en trek de deken goed over me heen. Ik sluit mijn ogen weer. Gister was hel, denk maar niet dat ik naar werk ga.
Ik hoor de deur opengaan. Ik vermoed dat het Dario is, want hij loopt altijd rustig mijn kamer binnen. Mijn bed deukt in.
"Madina, je moet werken" hoor ik Dario.
"Ik ga niet" zeg ik vastbesloten.
"Hoe bedoel je?" vraagt hij.
"Ik bedoel ik mocht vrij, omdat het gister al laat zou worden dus dat, ga nu mijn kamer uit" zeg ik rustig.
"Oké, ik ga naar Albert Heijn wil je wat?" vraagt hij. Ik schud nee. Hij loopt naar de deur."Wacht Dario" zeg ik en kijk hem aan.
"Ja?" vraagt hij.
"Kan je mijn lievelingsbak ijs meenemen, met chips, drinken, etc" zeg ik. Hij lacht en knikt. Ik zucht en pak mijn telefoon en bel het bedrijf op.R- Receptionist. M- Madina.
R: Goedemorgen met Sharon van het bedrijf International Elbet, waarmee kan ik u helpen?
M: Hey Sharon, ik ben het Madina, ik wilde me ziek melden voor vandaag.
R: Uhu ok, ik verbind je door.
M: Nee nee niet verbinden.BiepBiepBiep
In de wacht voor verbinding met mijn baas. Sharon is altijd zo lief hoezo doet ze zo?
Heel het bedrijf heeft je naakt gezien.
Oké bek dicht ik hoef er niet hele tijd aan herinnert te worden.
N: Met Nadir El Morabet.
M: Met Madina, ik meld me ziek.
N: Madina kom gewoon naar werk, je bent helemaal niet z-
M: Ik ben ziek meld me af, klaar einde discussie.Opgehangen. Ik ga niet in discussie met hem. Het is zijn schuld het boeit me dus serieus zero procent?
Ik word gebeld door Nadir zijn eigen nummer en kijk naar mijn telefoon. You funny bitch. Ik hang op en meteen krijg ik een appje.
Baas.
Madina, ik wil je aanwezig hebben geen gemaar. (08:34)
Ik lach hard. Ik blok zijn nummer op Whatsapp en even later wordt ik gebeld. Is hij stalker geworden? Ik hang op en blok meteen zijn nummer. Wat denkt hij wel niet?
Even later komt Dario binnen met grote Albert Heijn tas. Ik kijk met grote ogen. Hij legt het op mijn bed en ik spring op hem.
"Dankjewellll" roep ik en geef kusje op zijn wang. Hij glimlacht en gaat door mijn haar. Ik spring terug mijn bed in en pak een Ben&Jerrys ijs eruit en een lepel. Ik start meteen Vampire Diaries (BerraBaldemir 😏).Dario loopt mijn kamer uit en ik neem een grote hap van mijn ijs waardoor ik gekke Brain Freeze krijg. Maar okee ik ga dus sowieso heel veel afleveringen kijken.
Na 2 afleveringen zucht ik en zet het even op pauze. Ik heb hele huilsessies gehouden tho. Ik loop de badkamer in en kijk naar de knot op mijn hoofd en rode ogen. Ik lach en maak meteen een snap. Spiegelfoto dus:
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...