afterparty -28

132 13 1
                                    


perspectief madina.

Ik stap lachend de auto uit en we lopen samen de club binnen met iedereen.

Het is niet heel druk, maar ook niet bepaald rustig. Je kan wel gewoon normaal lopen, maar de dansvloer is zeker vol, heel vol.

Ik kijk rond, dit is een nieuw geopende club dus ben hier niet echt geweest.

Ik voel me wel al wat losjes, want heb al wat gedronken op m'n feest enzo.

We gaan zitten bij een tafel en Marouane blijft staan.
"Dus wat wordt het voor drinken?" vraagt hij aan ons alle. Ik lach.
"Doe maar cola" zeggen Selin en Dounia.
"Cola met Bacardi" zeggen mijn 2 nichten die er ook blijkbaar waren.
"WODKAAAA" roep ik lachend. Marouane knikt en na hij iedereen de drankje wist liep hij naar de bar.

Ik kijk om me heen en zie heel wat mensen en dat het drukker word.

Mijn oog valt op een meisje op een jongen zijn schoot. Dat lijkt verdacht veel op Marah. Marah zat ook vast bij Black Bronx. Maar haar hebben ze niets aangedaan. Integendeel hebben ze haar aangeboden om voor hun te werken.

We vonden het goed met elkaar, tot ze dus meedeed met hun. Haar deden ze in eerste instantie niets, terwijl ze mij mishandelden.

Uiteindelijk deed Marah mee met het mishandelen en alles. Like ik voelde me dood van binnen en fysiek was ik tot nergens meer in staat.

Ik schud die gedachtes van me af en kijk naar de jongen. Hij zit met zijn rug naar ons toe. Maar zijn haar komt me al bekend voor.

Even later draait hij lachend zijn hoofd om, om rond te kijken. En op dat moment wist ik het zeker.

Nadir.

Ik glimlachte sarcastisch en draaide mijn hoofd om voordat hij mij kon zien.

Marouane kwam aan met de drankjes en gaf mij mijn wodka. Ik begon er veel aan te drinken en iets meer dan een kwart van de fles was al leeg.

Het drankje gleed pijnlijk mijn keel door, maar het was lekker en zeer krachtig.

Hoe meer ik er van dronk, hoe losser ik werd.

Ik nam de laatste slok en legde het neer op tafel en keek grijnzend om me heen.

"Was dit het?!" roep ik met een grijns.
"Ik ga meer halen!" roep ik en loop naar de bar.

Ik ga aan de bar staan en vraag nog 3 flessen. Ik krijg er al 1 en drink hem weer leeg.

Vanavond niet na denken en los gaan. Al mijn gedachtes weg doen en klaar.

Er komt een jongen naast me zitten en die is damn hot! I can't,  look at those eyes, I mean hell YEAH.

"Zo het drinken gaat wel lekker hè bij jou" lacht hij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Zo het drinken gaat wel lekker hè bij jou" lacht hij.
"Zekerrrrr!" zeg ik lachend. Ik krijg mijn 2 andere flessen ook en begin er aan te drinken. Ik geef de andere fles aan hem en hij glimlacht.

𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu