Heyooo, lezertjes!
Omdat dit het tiende deel is maak ik een wat langere deeltje voor jullie 💗. Ik hoop wel dat mijn boek nog steeds vele lezers pakt en ook stemmen!*klik even op het sterretje*
Madina Riveros.
;/ woensdag 08:00.
Ik wordt met een geërgerde blik wakker en ga recht op zitten. Mijn haar zit niet normaal door de war. Ik kijk in de spiegel die voor mijn bed staat, te staren naar mezelf, terwijl de wekker door blijft afgaan. Ik kijk met gespleten ogen in de spiegel. Tering lelijk. Ik zie er echt niet uit in de ochtend. Heb medelijden met mijn man later. Echt erg dit.
"MADINA ZET DIE WEKKER UIT" roept mijn moeder vanuit beneden. En toen realiseerde ik dat mijn wekker nog steeds niet uitstond. Ik pak mijn telefoon en zet mijn wekker uit. Ik zucht hard en ga weer liggen. Ik moet om 10:00 op school zijn. En ik heb maar tot 14:00 les.Ik bekijk mijn dms, Whatsapp-berichtjes, snaps, etc. Ik maak nog een goodmorning snap en stuur die naar mijn reeks mensen. Ik heb met 12 mensen reeks. Hoogste is rond de 250. Ik ben op weg naar die 1 jaar 😏. Als ik klaar ben, ben ik maar 5 minuten verder. Ik wil niet opstaan mannn. Ons huis is altijd koud ook al is het buiten 30 graden. Soms wel fijn maar nu kan ik wel huilen. Nu in Spanje is het 30 graden en in Nederland 20. Pfff. Ik leg mijn telefoon op bed en sta maar op. Ik loop naar mijn kast en trek er een doorzichtige off shoulder bloesje uit met een lekkere beige broek en witte gympen. Ik begin me aan te kleden en ga voor mijn spiegel staan. De touwtjes maak ik vast in een strik en pak uit mijn ladekast naast mijn spiegel mijn sieradenbox. Ik trek er een ketting uit dat bestaat uit 3 delen. Ik doe het om met een glinster armbandje. Ik kam mijn lichtbruine stijlen haren en kijk er hopeloos naar. Wat zal ik er is vandaag mee doen? Ik zucht en haal mijn schouders op. Ik pak mijn elastiek en maak een simpele messy bun dat erg messy zit HAHHAHAHAHAH. Oh wat ben ik toch grappig.
Als laatst trek ik mijn gympen aan en pak mijn ingepakte tas van mijn bureau en loop naar Eloy zijn kamer. Hij slaapt nog die idiota (idioot). Ik pak een kussen van de grond en gooi het naar zijn hoofd.
"AAAA ALIENS UIT AREA 51 ZIJN IN MIJN HUIS" roept hij en springt van zijn bed. Hij maakt zogenaamde karate beweging en roept "HAYAAAA!" Ik zucht hard en kijk hem met de really blik aan.
"Oh jij bent het" zegt hij en gaapt.
"Moet jij niet opstaan en je aankleden?" vraag ik.
"Mehhh" zegt hij en laat zich weer op zijn bed vallen. Ik haal mijn schouders op en loop naar beneden. Sukkeltje tochhh.Ik loop de keuken in waar ik mijn moeder tref die omeletten aan het maken is. Ik glimlach naar haar.
"Goedemorgen" zeg ik en pak de borden waar de omeletten op kunnen.
"Goedemorgen lieverd" zegt ze vrolijk en legt de eerste omeletten op de borden en ik zet ze op tafel. Ik leg nog bekers, bestek, etc neer. Na een paar minuten komen Eloy, Dario en mijn vader naar beneden.
"Oh toch wel opgestaan Eloy?" vraag ik en schenk thee in.
"Haha" zegt hij en rolt met zijn ogen. Ik lach en ga zitten. Luca is al naar school. Iedereen komt er bij en we beginnen aan het ontbijt.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...