wedding -7

208 15 4
                                    



Nadir El Morabet.

"NADIR ZIED WAKKER WORDEN!" roept iemand.
"Nog 3 uurtjes" zeg ik en draai me om.
"NADIRRRRRRR" roept die stem weer.
"WAT?!" roep ik en ga recht op zitten. Ik zie mijn moeder.
"Helee, wat? Wat wat?! Moet je klappen Nadir? Sta op jij!" roept ze. Ik kijk op mijn telefoon. Het is 08:00.
"WEJOOW mama waarom zo vroeg?" vraag ik.
"Jij zou nog nieuwe fotograaf regelen, die zaal in orde doen en je nichtje Lamyae bellen" zegt ze.
"Hoe weet je dat?" vraag ik.
"Kamila" zegt ze. Ik knik en pak mijn telefoon. Ik zie gelijk dat ik een appje heb van Najlae.

NajlaeLoukili 👑🏢.

NajlaeLoukili 👑🏢: Oh ja hoor! Heb morgen toch niets te doen. Hoe laat moet ik er zijn? Kan ik nog ergens mee helpen?
U: Rond 11 uur ofso bij mijn huis, ik stuur de locatie zo. Ik laat je wel weten of je kan helpen.

En verstuurt. Niet eens 2 minuten later krijg ik een berichtje terug.

NajlaeLoukili 👑🏢: 11 uur? Komt in orde.
U: Locatie ***.

Verstuurt. Ik moet nog zoveel regelen. Ik word ineens gebeld.

WeddingDecorations.

Ik: Hallo, u spreekt met Nadir El Morabet.
WD: Ja hallo, namens ons bedrijf moeten wij uw decoratie maker van de zaal helaas ziek melden.
Ik: Ook dat nog, is er geen invaller?
WD: Uhm nou nee momenteel niet.
Ik: Het betaalde 10.000 wil ik terug met nog is 5.000 erbij aangezien dit te laat is gemeld en ik nu nog meer stress heb.
WD: Komt in orde meneer, fijne dag nog verder.

Ik hang op. Kifesh fijne dag nog verder?

Ik zucht diep en sta op. Ik pak een trainingspak uit mijn kast. Ik loop naar de badkamer en neem een lange douche. Ik stap na het douchen de douche uit en doe mijn kleding aan. Ik doe mijn haren nog in model met wat gel en doe een horloge om. Ook spuit ik nog wat mannen deo.

Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Ik loop de woonkamer in waar mijn moeder bezig is met Kamila haar jurk. Als ze mij opmerkt kijkt ze met grote ogen.
"WELDI? WAAROM BEN JIJ NIET AANGEKLEED" roept ze. Ik lach en plant een kus op mijn moeder haar voorhoofd.
"Ik ga zo als ik die zaal heb geregeld me klaar maken" zeg ik waarna mijn moeder knikt. Het is onderhand 10 uur.
"Mama, over een uurtje ofso komt Najlae" zeg ik. Ze kijkt me even aan.
"Najlae?" vraagt ze.
"Mijn assistent, ze komt mee naar bruiloft van Ghislaine" zeg ik.
"YOUYOUYOUYOUYOUUUUU NADIR GAAT OOK BINNENKORT TROUWEN YOUYOUYOUYOUYOU" roept ze blij. Ik kijk haar beschaamd aan.
"Nee mama, ik ga niet trouwen ze gaat gewoon mee" lach ik beschaamd.
"MAAKT NIET UIT ZOON, KOMT NOG WEL" roept ze blij. Ik schud lachend mijn hoofd.

Ik pak mijn telefoon en besluit mijn nichtje Lamyae van 18 te bellen.

L; Lamyae. N; Nadir.

L: Hallo?
N: Hey Lamyae ik ben het Nadir.
L: Haha, oh heeeyyyy Nadir.
N: Ik wilde vragen of je misschien rond 8 uur onze DJ wil vervangen?
L: Oh ja hoor Nadir alles voor jullie.
N: Mooi, dan zie ik je op de bruiloft.
L: Byeee Nadjeee.

Ik hang op. Nadjeee? Zal vast niets zijn.

Nu even een fotograaf zoeken op Instagram. Ik zoek op Instagram verschillende fotografen.

Na 10 minuten zoeken heb ik een geschikte gevonden en geregeld voor om 2 uur. Als Najlae er is gaan we samen snel de zaal regelen en de decoratie. Ghislaine komt naar beneden  in een witte simpele jurkje.
"GHISLAINE, WAAROM BEN JE NOG NIET AANGEKLEED? OVER 30 MINUTEN KOMT DE ZIANA" roept mijn moeder.
"Wajoow, mama ik ga zo aankleden" mompelt Ghislaine.
"Niet mompelen naar je moeder toe!" zegt mijn moeder waarschuwend. Ghislaine lacht en loopt naar me toe.
"Heb je die dingen geregeld?" vraagt ze en bijt uit zenuwen op haar lip. Ik knik.
"Alleen de zaal nog" zeg ik met een glimlach. Ze haalt opgelucht adem en knuffelt mij.
"Dankje broertje" zegt ze.
"Geen probleem" zeg ik waarna de deurbel gaat. Ik loop naar de voordeur.

𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu