(lees het vorige deeltje terug als je niet meer weet waar het over ging and yes I am back bonitas!)perspectief berra.
'Hoe bedoel je 'ik mag geen thee meegeven', wat ga ik met die thee doen die deur smelten?'
'Sorry we mogen geen etenswaren meegeven aan gevangene'Ik rol met mijn ogen.
'Mijn kamergenoot is ziek, ben je doof?'
'We sturen morgen een dokter''Ben je gek ofso? Wat als haar situatie erger wordt morgen?'
'Sorry zo zijn de regels'Ik zucht en loop de kantine uit. Baran komt aanlopen van de grote binnenkomst administratie.
'En?'
'Zoals je ziet geen kruik, ze zeiden dat ze een dokter sturen morgen'Ik schud met m'n hoofd.
'Laat maar zitten' Ik loop naar de kamer met Baran achter mij aan.Ik doe de deur open en zie dat Madina in slaap is gevallen, met haar hoofd op de kussen die op Ilias zijn schoot ligt.
'The fuck is hier aan de hand?' Ik loop naar het bed toe en kijk Ilias met gespleten ogen aan.
'Ze slaapt niet zo gillen'Ik rol met mijn ogen.
'Wat is hier aan de hand vroeg ik'
'Ik heb haar wat benodigdheden gegeven, relax'Ik trek hem van het bed af, waardoor hij op de grond valt. Ik leg de kussen goed op Madina haar bed en haar kruik zet ik ook goed.
'Wat probeer je?' Ik draai me om naar Ilias.
'Niets, ik probeer aardig te zijn?''Ja joh geloof je het zelf? Ilias de playboy, die aardig wilt zijn? Gast jij kan niet eens je moeder helpen laat staan een meisje dat je ziet als een object'
Hij doet zijn kind open om me tegen te spreken, maar ik was hem al voor.
'Madina is niet jouw object of speeltje. Ze heeft zat meegemaakt en ik wil niet dat je er meer shit bovenop gaat doen. Go get Inaya, die is tenminste makkelijk''Ik heb geen slechte bedoelingen' Ik lach naar hem. Baran gaat op zijn bed zitten en luistert naar onze discussie.
'Geen slechte bedoelingen, met een meisje en Ilias? Dat gaat niet samen'
'Als ik slechte bedoelingen had, had ik het allang al gedaan. Vooroordeel mensen niet op het eerste gezicht, indruk, geruchten of roddels. Hierdoor val jij laag'
Hij loopt naar zijn bed en gaat liggen.
'Als je het niet erg vindt, ga ik nu slapen. Of denk je dat ik meisjes ook ga bespelen in mijn dromen?'Ik kijk hem alleen maar aan. Ik zucht lachend mijn hoofd en ga liggen in bed.
'Niemand verandert in zo een korte tijd, voor maar iemand die die amper kent'
'Zelfs jij niet' Ik draai me om en sluit mijn ogen.
Next morning.
'Wordt is wakker' Ik word heen en weer geschud. Ik draai me chagrijnig om.
'Wat Baran wat, ik wil slapen opdonderen' Ik draai me weer om en trek de deken over me heen.
Ik voel weer dat het koud wordt en draai me om naar Baran.
'Laat m'n deken los' Ik trek aan mijn deken.
'Sta op zei ik''En ik zei, NEE'
'Tering wat schreeuwen jullie weer in de ochtend' Inaya springt van haar bed.
'Houd je bek jij, ik zweer ik vlieg vanaf hier je de haren in' Oh top ik heb ook nog is een ochtendhumeur, nou het kan niet beter!
Ze kijkt me vies aan en draait zich om naar Ilias. Nou belooft niet veel goeds. Ze gaat letterlijk OP hem zitten.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...