worthless -23

127 15 4
                                    


perspectief madina.

We laten onze ID zien en we lopen naar binnen. Meteen komt de geur van alcohol en zweet mijn neus tegemoet. Ik zie vele ogen op mij gericht wat me ongemakkelijk maakt. Marouane doet zijn arm om mijn middel wat me wat comfortabeler maakt.

We lopen naar een halve maan bank met een ronde tafel erbij. Ik neem plaats waarna de rest erbij komt zitten. Anass en Ali zijn een waterpijp gaan halen. Naja ik vind shisha goor, I don't know waarom maar oké.

"Wat willen jullie drinken?" vraag ik en sta op.
"Doe maar Redbull, Ali en Anass willen dat ook wel" zegt Marouane. Ik knik.
"Ginger Ale zonder alcohol" zeggen Selin en Dounia. Ik knik en loop naar de bar. Ik geef de bestellingen door en geef ook mijne door. Ik koos een alcoholische drankje, iets met wodka ofso. Ook wijs ik onze tafel aan.

Ik draai me om en zie Nadir tot mijn schrik. Ik kijk hem vies aan.
"Dametje aan de alcohol zie ik" zegt hij en trekt vies zijn neus op.
"Idioot zonder hersenen zie ik" zeg ik en kijk weg.

Hij trekt zijn wenkbrauw op.

Ja ik ben vergeten te zeggen dat het eigenlijk na die keer in de auto iets slechter ging. Nadir veranderde soort van en dat irriteerde me wel is waar zwaar. Ik zag hem wel soms maar ik keek niet naar hem. Puur zodat hij niet zijn zin kreeg en ook de aandacht die hij wilde niet kreeg.

"Irritant, hc en ook nog is een kleine dwerg" zegt hij en bekijkt me van top tot teen. Ik frons en kijk hem vies aan.
"Ben je een scanner? Zomaar scan je me, hoeveel kost ik?" vraag ik arrogant.
"Zelfs met hakken ben je kort" lacht hij me uit.
"Zelfs met hersenen kan je niet nadenken" lach ik hem uit.

Meteen is zijn glimlach weg.
"Luister kleine, dat hc gedrag van je de laatste tijd valt me zwaar tegen. Begin je normaal te gedragen" zegt hij met een tikkeltje woede. Ik zie dat hij zich aanspant en ik zie zijn aders bij zijn nek en bij zijn armen. Hij heeft een witte T-shirt aan met een zwarte broek.

"En anders?" zeg ik bijdehand en grijns lichtjes.
"Dan kan je deze mooie glimlach van je misschien wel nooit meer zien" grijnst hij dit keer. Ik kijk hem vies aan.
"Nou maar ik moet gaan hè dwerg" zegt hij en klopt 2x op mijn hoofd en loopt weg.
"Idioot" mompel ik.

Ik loop naar onze plek en neem weer plaats. Meteen erna komen onze drankjes. We proosten op een gezellige avond met veel plezier en gezelligheid.

Veel van de avond kan ik niet genieten. Ik zit met Kamila in mijn hoofd.

Ik neem een slokje van mijn drankje en het sterke drank schiet mijn keel binnen. Ik bijt op mijn lip. Iets té sterk. Ik leg mijn glas weer op de tafel.

Anass en Ali zitten te poffen net zoals altijd, Dounia en Selin praten een beetje, Marouane drinkt van zijn Redbull en probeert 'knappe chicks' zoals hij dat zegt te spotten.

En ik? Beetje rondkijken en vervelen.

Ik heb zin om te dansen man.
"Ey kom mee dansen" zeg ik en sta op.
"I AM INNNNNNN" schreeuwt Dounia en neemt nog een slokje. Huh deze chick heeft amper alcohol in haar drankje.
"Ja toch letsgo" zegt Marouane lachend. Iedereen staat op. Ali gaat sowieso met Selin dansen, ik ship ze dodelijk hard. Anass sws met Dounia ook al haat Dounia Anass je ziet gewoon die liefde.

Marouane en ik zijn echt vrienden, we waren ook straight tegen elkaar dat we niet met elkaar zouden willen ofso.

Hij is mijn beste vriend en ik had het ook wel nodig. Aangezien ik Lorenzo bijna nooit zie. Louiza heeft hem soort van afgepakt, want al onze afspraakjes gingen door haar niet meer door. Dat weet ik en ik vind het wel jammer.

𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu