Hey hey heeeyyyy!Dit is dus de Q&A waar jullie lang op hebben zitten wachten. Het spijt me echt daarvoor, maar ik had het een beetje druk. Ik ga ervoor zorgen dat ik alles even op een rijtje, geordend en netjes krijg voor ik echt weer full time wattpad ga gebruiken. Ik hoop dat ik elke week een deeltje kan schrijven voor jullie en het liefst natuurlijk meer. Ik ben heel blij dat m'n lezers en stemmen niet dalen ondanks dat ik weinig upload. Ik heb hele trouwe lezers zo te zien. Love jullie 😘.
Maar we zijn hier voor de Q&A! Dus stuur je vraagjes in naar de volgende personages (meerdere vragen mogen altijd en het is zelfs leuker!):
Madina Riveros:
Nadir El Morabet:
Najlae El Loukili:
Ilias Tahiri:
Berra Baldemir:
Baran Gökyildiz:
Zuhair Hamid:
Inaya El Mahmoud:
Alano Dìaz:
Inez Riveros (moeder madina):
Lorencio Riveros (vader madina):
Kamila El Morabet:
Eventuele andere karakters die ik waarschijnlijk ben vergeten op te noemen of ze komen minder voor in het verhaal, maar je wilt toch een vraagje stellen aan die personages (wel naam van de personage erbij zetten ofcoursee):
Oké dat is het dus wel zo een beetje. Na het volgende deel, dat een normaal lees deeltje is gaan de personages jullie leuke vraagjes beantwoorden.
Als je anonieme vragen wilt insturen of dergelijke connect me dan via de wattpad chat voor je vraagje xx.
Ook leek het me leuk en wel grappig als misschien sommige die dat eventueel leuk zouden vinden om te doen parody accounts aanmaken voor de personages uit het boek. Zodat je bijvoorbeeld op een stukje van die personage kan reageren als die persoon. Leek me wel een leuk ideetje als sommige dat misschien leuk lijken om te doen! Zet wel bij wie je claimt en je kan reacties teruglezen wie eerder heeft geclaimd, dus discussies zijn niet mogelijk. Ik hoop dat jullie samen als mijn lezertjes wat grappige dingen kunnen neerzetten als die personages. Ook een leuke kans om die personage zelf te spelen.
Zet hier wie je claimt!:
Ook een korte promotie voor mijn nieuwe boek, wat een Turks geschreven boek is. Dus dit is voor mijn Turkjes over there I SEEE YOUUUUU.
Het is een komedie boek met veel grappen, maar ook scheldwoorden dus kan je er niet tegen. Absoluut niet lezen dan ly. Het is echt een leuk boek en heeft al een intro erop staan dus neem zeker een kijkje.
Dat was dit korte deeltje voor de Q&A en parody accounts van de personages. Ben benieuwd naar de accounts en jullie leuke vragen.
Love jullie 🥰.
Xx Rabia.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...