dinner -13

156 16 8
                                    



Najlae Loukili.

Ik zit grijnzend achter mijn laptop in mijn kamer. Oh Najlae, wat een briljante vrouw ben je toch. Door dit plannetje ga je zoveel geld in handen krijgen, meer dan je ooit had kunnen wensen. Geld is leven, geld, geld, geld.

Wat Nadir betreft? Pff wie is Nadir. Ik gebruik hem zo hard met dit en hij heeft het niet eens door. Hoe noem je dit? Ahja, verblind door de liefde. Wat is liefde vergeleken met geld, voor mij? Niets waard.

Ik moet die Madina van zijn weg weghalen. Ze brengt meer problemen met zich mee. Ik heb camera beelden bekeken en zag hoe ze ruzie maakten. Die bitch heeft me gewoon afgeluisterd en alles opgenomen...slim wel, achterbaks ook. Ik moet voorzichtiger met dit omgaan anders komt alles uit.

Maar ja, Nadir hè? Dombo, bescherm mij maar. Je weet niet wat ik in petto heb voor je. Binnenkort hoef ik niet meer te werken voor mijn geld. Heel slim van je om je verleden aan mij te vertellen.

Wat mijn plan is? Easy, ik ga er zo hard met bloed, zweet en tranen aan werken om de vleugel met hem te beheren. Om ook de afdelingsbaas net als Nadir te worden. En dan? Zorgen dat hij mij zo leuk gaat vinden dat hij met me wilt trouwen. Gaat wel wat langer duren, maar als ik de vleugel al beheer heb ik al bakken geld binnen. Als we zijn getrouwd, easy na een jaar of 2 scheiden van hem en dan krijg ik de helft van zijn bankrekening op mijn bankrekening. Geloof me mensen, dat is heel erg veel :).

Wat mijn doel is? Geld, geld, geld en nog is geld. Geld is mijn doel. Dit gaat me ook zeker lukken. Als ik Najlae Loukili ben dan zorg ik dat ik mijn doelen behaal op wat voor manier dan ook.

Noem me een bitch, golddigger, hoertje, slet, I don't care darling. Ik ben Najlae Loukili met deze doelen en plannen. Een duivel op de wereld naast mensen lopend, dat ben ik. Opzoek naar geldbronnen, nu heb ik de grootste geldbron gevonden en die laat ik niet gaan.

Mijn telefoon rinkelt:

NADIR

Lekker droog denk je nu, nou ja wie is hij hè? :)

(Najlae: NJ. Nadir: ND.)

NJ: Hey babee.
ND: Hey Najlae, ik zit nu nog op kantoor, maar wil je misschien uit eten?
NJ: Oh my gosh, sorry Nadir ik moet thuis blijven van mijn ouders omdat we bezoek hebben.
ND: Oh maakt niet uit, dan andere keer hè.
NJ: Jaa zekerrr! Maar ik moet gaan ja?
ND: Is goed, doei mon amour.
NJ: Byeee.

En ik hang op, heb wel wat beters te doen. Ik sta op van mijn bureau en open mijn inloopkast. Ik heb zoveel kleding voor elke gelegenheid. Ik trek een strakke zwarte jeansbroek eruit, met een wit topje, mijn zwarte Gucci riem en een witte lingeriesetje. Ook pak ik van mijn schoenenkast lange zwarte hakken.

Ik doe meteen mijn kleding aan en krul mijn zwarte haren. Ik schud ze uit, zodat het een leuk en mooi wild effect heeft. Ik pak mijn oog make-up en breng het mooi aan op mijn ogen, lekker veel ofcourse. Ik pak mijn donker rode matte lipstick en breng het aan op mijn lippen. Ik pak nog een Gucci tasje en stop mijn telefoon, portemonnee en autosleutels erin.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu