new start -11

170 17 5
                                    



Madina Riveros.

-3 maanden later, maandag 07:00.

*BEEP BEEP BEEP BEEP*

Ik gooi mijn kussen tegen de raam aan en zucht vermoeid. Ik sla mijn wekker uit en ga even liggen.

Wat er allemaal is gebeurd? Niet heel erg veel andere dingen. Wel wat veranderingetjes maar dat vertel ik wel even. Nou ik, Madina Riveros werk momenteel in het bedrijf van Nadir El Morabet. Van school gaan we nu naar werk. Ik moet best vroeg opstaan en dan werken tot wel een normale tijd, maar op 2 dagen werk ik zelfs tot 20:00. Dan mag ik wel gelukkig later beginnen. Ik werk in de derde functie op verdieping 6 in mijn kantoortje samen met Kamila, want ja ook zij werkt daar. We werken samen in ons gezamenlijke kantoortje. We zijn echt beste vriendinnen geworden niet normaal. Maar nog niet bij elkaar thuis geweest ofso, maar dat maakt niet uit. Débora en Louiza hebben een andere richting gekozen en gaan daar weer mee verder, ik heb nog wel contact met ze, maar het is wel anders dan vroeger.

Wat ik over Najlae weet? Niet veel. Ze zit alleen maar op haar kantoortje en soms in die van Nadir. Soms hoor je Nadir en Najlae zelfs ruziën. Waarover? Geen idee 🤷🏻‍♀️. Najlae is iets van plan en ik moet echt te weten komen wat. Het gaat me lukken dat weet ik zeker aangezien ik nooit opgeef. Maar ja dat is er een beetje dus veranderd.

Dit weekend was echt vermoeiend like damn. Zaterdag gingen we als een soort afscheid nog naar de lounge met, Lorenzo, Débora, Louiza enzo. Zij doen ander soort werk dus ga ik ze echt heel weinig zien. Ze willen zelfs in het buitenland gaan werken misschien.

Alejandro? Ja die jongen van de lounge? Hij werkt blijkbaar ook bij het bedrijf. Problematisch gewoon. Ik twijfel een beetje of hij nou zit te flirten of het gewoon vriendelijk bedoeld.

Maar anyways, bitches, we hebben een nieuw koppeltje erbij! Louiza en Lorenzo hebben wat namelijk. Het is zo schattig he oh my goshhh. Ik moest wel ja wennen, want Louiza gaat mijn taken nu soort van overnemen wat ik voor Lorenzo deed. Ohja Miles en Kamila daar bloeit waarschijnlijk ook wat ;). Maar back to reality.

Ik sla de dekens van me af en rek mezelf uit. Ik ben moe ;(. Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik pak er een setje kleding uit en zoek goed hakken erbij. Als ik dat heb trek ik het aan. Ik zoek mijn roze glitter Michael Kors tasje en doe er mijn telefoon, auto/huissleutels, oordoppen, powerbank en portemonnee in. Ze hebben zelfs liftpasjes die heb ik altijd in mijn telefoon hoesje dus ja. Ik krul mijn haren nog en schud ze nog goed door zodat het waves worden. Ik doe wat concealer, mascara en lipstick op. Niet zo een donkere kleur gewoon een matte roze kleurtje.

Ik loop naar beneden en tref alleen Dario zitten met een broodje in de keuken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en tref alleen Dario zitten met een broodje in de keuken. Hij scant me en knikt goedkeurend. Ik moet lachen. Hij wilt niet dat ik te bloot draag, i don't care ofso maar ja. Ik maak een bagel met kaas, sla, tomaat, avocado, ei en komkommer. Ik ga aan de eettafel zitten en eet het op. Ondertussen check ik ook meteen mijn Instagram, Snapchat en Whatsapp. Ik maak nog een Goodmorning snap van mijn bagel. Hij ziet er zo lekker uit en dat is hij ook hehehe.

𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu