Zo de beloofde Q&A!Nou laten we beginnen people.
Er zijn niet veel vragen binnengekomen, maar wel vragen via berichten die ik dan anoniem moet zetten.
VRAGEN VOOR MADINA:
:"Hoe vind je het om te werken bij iemand die zo een egoïst is, sorry not sorry Nadir 😁" - BerraBaldemir
Vreselijk, ik dacht dat het wel chill zou zijn met Kamila werken, blijk ik voor Nadir te werken. Dan ook nog is zo egoïstisch doen terwijl ik hem probeer te helpen. Als hij het zo wil spelen, vindt ik het prima , dan ga je maar voelen.
:"Heb je ooit wat gevoeld voor Nadir?"
Nee, simpelweg niet nee. Hij ziet er al uit als irritant zakenmannetje, aardig is hij dus helemaal niet. Ik ga eerlijk zijn hij is niet verkeerd qua uiterlijk. Maar qua innerlijk? Daar is de deur >>> 🏠.
:"Wat denk je dat Najlae van plan is?"
Ik denk dat ze die vleugel wil beheren, omdat ze een golddigger is. Gewoon puur voor het geld. Bij mensen maakt liefde blind, maar zij is een ander geval. Geld maakt haar blind.
VRAGEN VOOR NADIR:
:"Hoezo wil je Madina niet geloven? Ze heeft je toch een bewijs stuk laten zien" - BerraBaldemir
Oh ook zo een Madina beschermer. Allemaal gefotoshopt lieverd, geloof haar niet. Bewerkings progamma's worden sinds kort allemaal gebruikt om het geluk van een ander in de weg te zitten.
:"Heb je stiekem gevoelens voor Madina?"
Madina en ik? Nooit. Nee ik had ook geen gevoelens gewoon vriendschappelijk. Maar nu krijg ik meer haat door dat bewerkte filmpje.
VRAGEN VOOR KAMILA:
:"Vind je Miles leuk? En vind je het erg dat hij een andere religie en afkomst heeft dan jou?"
Mhm, dit zou nog geheim moeten blijven maar oke. Ik vind inderdaad Miles leuk, ik kan wel zeggen dat ik stapel ben. Ik vind het niet erg dat hij christen is en dat hij half Italiaans en half Portugees is, maakt hem juist interessanter. Ik word verliefd op iemand zijn woorden en daden en niet op zijn afkomst of religie.
:"Zie je een toekomst met Miles?"
Op zich wil ik wel echt een toekomst met hem. Alles wat je in een jongen zoekt kan je in hem vinden hij is gewoon zo, geweldig. Alleen gewoonweg door onze cultuur en geloof is er een kans dat onze ouders elkaar niet gaan accepteren wat ik onzin vind. Het is onze liefde en niet die van hun. Ik zie wel een toekomst met hem ja.
VRAGEN VOOR NAJLAE:
:"Hoezo ben je zo een vieze golddigger?"
God weet.
VRAGEN VOOR ELOY:
:"Will you marry me? 💍" BerraBaldemir
Ofcourse, heb je al een datum in gedachte babe? 🥰
VRAGEN VOOR ALEJANDRO:
:"Voel je iets voor Madina?"
Zeker, al vanaf het moment dat ik haar zag. Haar vriendinnen waren ook niet verkeerd, maar Madina maakt het af met haar innerlijk. Ze is zo open en eerlijk wat je gewoon zoekt. Ik kan niet zeggen dat ik niet een oogje op haar heb, want dat zou een leugen zijn. 🤫
Dat waren de vraagjes xx >
Xx vote.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...