(Speciaal voor -bebie een Berra deeltje xo, volgende deel is het weer into Madina en kleine perspectieven Berra)Let me know of jullie Berra haar perspectief ook meer willen: >>>
perspectief Berra.
"Ew hoezo is hij zo ugly?" vraag ik aan Madina wijzend naar een personage in een film.
"Wtf, hij is hot wat praat je?" zegt Madina."Ga weg joh, hij is echt lelijk. En dan krijgt hij die hoofdpersonage die uiteindelijk eindigt met haar. Die badboy is hot asfuck, zij moeten eindigen" zeg ik.
"Nee, totaal niet" zegt ze.
"Wel" zeg ik.
"Niet" zegt ze."Hou jullie bekken is" zegt Baran geïrriteerd en kijkt ons aan.
"Jij moet je bek houden, had je eerder mogen bedenken voor we hier vast kwamen te zitten" zeg ik en kijk hem geïrriteerd aan.Dit is onze laatste dag en we mogen zo uit onze kamer naar de kantine na 3 dagen. Laatste 3 dagen hebben wij gewoon film gekeken en ruzie gezocht met Alano en Baran.
En ja Baran houdt wel van een ruzie, dan kan hij die krijgen ook. Eergisteren moest hij me voor de grap op de grond duwen vanaf mijn bed, waardoor ik nu een gekneusde enkel heb.
Dus ja sindsdien doe ik eigenlijk bitchy of negeer ik hem. Lang leven de bitchy attitude van mij.
"Niemand zei dat je me moest slaan?" zegt hij voor de 80ste keer deze 3 dagen.
"Niemand zei 'daag Berra uit en duw haar erna van het bed af, zodat ze haar enkel kneust' mongool" zeg ik en kijk hem vies aan."Jij begint toch altijd?" zegt hij.
"Luister lil ass nasty bitch, prima dat je zo een idioot bent dat niets begrijpt. But the thing you're gonna lose is big. Maar goed mensen net, zoals jij die dus zo achterlijk, dom, idio-" zeg ik, maar dan gaat de deur open."Madina en Berra jullie mogen weer jullie kamer verlaten" zegt die bewaker.
"Thank god, ik ben jullie geruzie zat" zegt Madina en loopt de kamer uit. Alano rent achter haar aan.De bewaker sluit de deur weer.
"Ga jij niet?" vraagt Baran. Ik kijk hem niet aan, maar naar de tv.
"Hallo?" vraagt hij en staat op. Weer negeer ik hem en richt ik op de amateur film die op NET5 staat."Berra, ik begrijp dat je boos bent, maar ik doe het toch ook niet met opzet" zegt hij en gaat naast me op bed zitten. Ik heb mijn blik op de tv en trek mijn wenkbrauw lachend op.
"Wat is er grappig?" vraagt hij.
"Dat jij niet kan inzien, dat jij jezelf verder weg duwt van mij" zeg ik en sta op. Tenminste dat probeer ik waarna ik weer op bed val tegen Baran aan.Ik ga snel van hem af en ga door mijn haar heen.
"Hoe bedoel je?" vraagt hij. Ik kijk hem aan.
"Besef het zelf eerst voor je me vragen gaat stellen" zeg ik en sta weer op.Ik waggel naar de deur. Lopen lukt nog steeds niet zo heel goed. Ik loop of nou ja waggel, naar de kantine. Als ik er ben strompel ik verder tot ik mijn been ineens haakt aan een tafelpoot.
Ik val bijna tot Baran me opvangt.
"Berra, laat me je op z'n minst helpen lopen" zegt hij.
"Niet nodig" zeg ik en duw hem van me af."Zo, zo, Berra is hard to get, terwijl ze niet eens op haar eigen benen kan lopen" lacht izjen illie. Ik kijk hem aan met mijn 'wat-praat-jij-a-zemmer' blik.
"Herhaal wat je zei" zeg ik en loop of nou ja waggel zijn kant op.
"Je wijst Baran af terwijl je niet eens kan lopen, ben je zo een mongool?" lacht hij hard."Fuck niet met mij" sis ik.
"Ja joh en ik moet bang zijn van jou?" zegt die illie vragend.Ik begin te lachen. Ik pak zijn kraag vast en trek hem naar me toe.
"Luister a illie, ik ben niet 2 van jouw one-night-stands. Ik ben Berra even ter herinnering. Ik zou je gaan gedragen, want voor je heb je niet meer je moeder. Haar hand kan je niet meer vast houden. Dus houd je kanker bek voor ik je hierzo vloer" zeg ik en bij het laatste grijns ik licht.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...