THANKS VOOR DE 1K SCHATJES! LETSGO 2K!
NU HET DEELTJE X
Madina Riveros.
Ik krul mijn laatste plukje en kijk tevreden naar mezelf.
Vandaag is het bedrijfsfeestje. Op zich heb ik er wel zin in, omdat Kamila Nadir heeft overgehaald om mee te mogen. Dus ik ben niet alleen.
Ik heb een oversized blouse uit de kast getrokken en een zwarte broek. Ik heb mijn haar zo gedaan dat het ook past bij mijn 2 looks. Ik heb een opdien look voor het eerste uurtje en daarna kan ik mijn jurk aan doen. Mijn vormen komen er mooi in uit, maar ik heb express niet iets korts gedaan, omdat het een bedrijfsfeestje is dus ja. Mijn hakken zijn echt mooi alleen ik laat dat later pas zien in mijn volledige outfit voor de hele avond.
Mijn opdien outfit:
Ik vind het zelf wel leuk. Ik moet wel over een uur al daar zijn, maar oké.
Ik pak nog een zwarte handtas en doe daar de rest van de dingen in. Het is nu 16:00 en 17:30 begint het.
Ik loop naar beneden en wacht op Dario.
"DARIO SCHIET IS OP" roep ik naar boven.
"WACHT EVEN WAAR IS MIJN HUGO BOSS PARFUM" roept hij terug.
"MOET IK HET WETEN VRAAG ELOY" roep ik terug. Ik hoor hem hard zuchten. Pedo dat hij is.Naja Dario wilde mijn auto lenen, jup van zijn kleine zusje. Omdat die van hem bij de automonteur is. Al zijn banden zijn lek en er is iets met de automatische achterbak. Geen idee hoe hij het geflikt heeft maar oké. Hij zou Samantha, zijn vriendin, vandaag uit eten nemen. Maar oké eerst moet deze idiota (idioot) mij nog eerst brengen. Ook later op de avond ophalen natuurlijk.
Na 5 jaar komt hij naar beneden in een zwart bloesje, donkerblauwe broek en een net jasje.
"So so, net enzo" zeg ik mijn lach inhoudend.
"Loop naar de auto, rat" zegt hij. Ik lach en loop naar de auto en stap in.Samantha is echt heel aardig. Dario draagt echt bijna nooit nette dingen. Ik zie hem altijd in huis lopen met joggingbroek en een hoodie. En als hij buiten is doet hij trainingspak aan. Maar ja Eloy is nog erger die sukkel gaat naar buiten in zijn pyjama. Echt erge schaamte soms maar oké.
Dario zet mij af en rijd zelf meteen naar Samantha. Ik loop het werkgebouw binnen en stap de lift in. Ik ga naar de bovenste verdieping. Daar stap ik uit en kijk rond op het terras. Het is best wel warm momenteel dus daarom doen ze het op het terras. Ik heb een nette knusse rooftop proberen te maken met decoraties. Like we hebben bij paaltjes leuke lichtjes opgehangen en ook bij de bar enzo. Er staan leuke strandstoelen bij de rand wat je van het uitzicht kan genieten. We hebben verschillende staan tafeltjes met bij de standaard van de tafels lichtjes. Ook hebben we een grote zitplek voor mensen gemaakt met een grote overkapping zodat het lijkt op een tentje.
Ik ben zeker tevreden. Ik loop een beetje rond. Dan gaat de lift deur open en zie ik Nadir eruit komen met Najlae en nog een ander meisje. Hoe wist ik dat Najlae er hoerig uit ging zien? En die andere is ook niet bepaald netjes. Zeker aanhanger van Najlae.
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...