perspectief madina.Ik word wakker door de zonnestralen. Ik kijk verward om me heen aangezien ik niet wakker werd van een wekker.
Het is zondag, bekend als chilldag. Ook bekend als schoonmaakdag. Ga ik schoonmaken? Lmao nee.
Het is een week later na alle gebeuren. Er is niets bijzonders gebeurd eerlijk gezegd. Alleen gewoon mijn werk. Dat is het wel ja lmao.
Ik pak mijn telefoon en ga naar snapchat. Ik maak een spiegelfoto vanaf mijn bed en zet eronder 'goodmorning I guess'. Ik stuur hem naar iedereen van streak, inclusief Nadir.
Ik check nog mijn dm's op insta en start whatsapp dan.
Ik beantwoord alle berichten en ik zie onderaan ergens dat Nadir me had geappt. Vanmorgen om 07:00, ja sorry maar toen sliep ik.
mi-amor. 🧸
mi-amor. 🧸 07:00
Goodmorning sunshine goed geslapen?U: 10:15
goodmorning, uh ja best wel en jij?mi-amor. 🧸 10:17
Ja hoor ben aan het werk enzo maar eh ik mis je wel.. 😳U: 10:17
nou ja zeg, niemand heeft gezegd dat je niet langs mocht komen ofso dus het ligt aan jou. 😗✌🏼mi-amor. 🧸 10:17
Kleine duiveltje jij hé jij gaat nog zien...U: 10:18
lmao, ja ja ga jij maar werken hè.mi-amor. 🧸 10:18
You gonna see mee 😏Lmao wat? You gonna see me? Stupid ass hoe.
Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik trek er een trainings outfitje uit. Geen idee wat ik vandaag ga doen.
Ik doe mijn haar in een rommelige knot en loop strompelend met capuchon op naar beneden.
Ik zie alleen Eloy en Luca.
"Ben je ongesteld?" vraagt Eloy en scant me.
"Nee" zeg ik geïrriteerd en plof naast hem op de bank.
"Zo zie je er anders wel uit" zegt hij en richt zich weer op zijn PlayStation."Eloy ik verveel me" zeg ik en ga als een balletje tegen hem aan liggen met mijn benen opgetrokken.
"Ja dus? Ik niet hè" zegt Eloy simpel en kijkt geconcentreerd naar zijn spel.
"Stupid ass bitch" zeg ik en sta op.Luca is aan het spelen op de tablet. Ik strompel verder naar de keuken.
Ik trek de koelkast open. Ik zie niets lekkers tussen alles. Ik doe de koelkast weer dicht. Ik open wat kastjes, onder andere de snoepla, maar zie niet iets wat ik lekker vind om te eten momenteel.
Ik loop weer naar de koelkast en open hem, kijkend of ik toch wat lekkers kan spotten.
Eerlijk dit doet iedereen wel? *
JE LEEST
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥
RomanceAcceptatie is altijd nodig in het leven. Acceptatie om hoe je bent, wat je wilt, waarom dit je keuzes zijn en acceptatie in de liefde. Makkelijk is het niet, maar vóór geluk zou je alles in het leven moeten gaan accepteren. Eenvoudig gaat het nie...