club -6

271 21 2
                                    


Madina Riveros.

Ik word wakker door iemand die me belt. Ik kijk op mijn telefoon.

-LOU🐿🍭.

Ik zucht geïrriteerd.

M; Madina. L; Louiza. D; Débora.

M: Wat bel je mij om 11 uur idiota? (Idioot)
L: Ojoowwww ik wist dat je het zou vergeten. Sukkel ik en Débora wachten al 10 minuten voor je deur zodat we naar stad kunnen.
M: Oh, was dat vandaag?
L: JAAA.
D: ZEG NIET DAT ZE HET IS VERGETEN.
M: Always Debbie, alwaayssss.
L: A ga niet praten maar omkleden snel huphup! Ik ga niet 5 uur op je wachten tho.
M: Jaa Jaa.

En ik hang op. Ik sta op en pak een outfit. Ik doe het snel aan en laat mijn stijle haar lekker hangen. Nu nog mijn FILA schoen-...waar zijn ze eigenlijk? Ik ren een rondje door het huis. Waar zijn ze man? Pffttt. Ik ren even de kamers in. Die van Dario? Nope. Luca? Nope. Eloy? Nad- oh toch wel. Te fuck doen mijn FILA schoenen in zijn kamer. Ik pak ze snel en ren terug mijn kamer in en doe ze aan. Ik kijk in de spiegel en schrik me dood. Ik pak snel conceler en fix mijn gekke wallen. Ik pak nog mijn sieradenbox en pak er effe wat sieraden uit en doe ze om. En done is Madinaa.

Het zou vandaag 33 graden worden ofso

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het zou vandaag 33 graden worden ofso. Maarja nu maar hopen dat mensen niet aan mijn knopen gaan zitten, want nee...dat gaat fout aflopen dan.

Ik maak nog een handtasje klaar en loop naar beneden. Ik pak mijn autosleutels en huissleutels. Ik doe de deur open en zie een boze Louiza en Débora. Louiza stopt haar timer.

"Bitch, 20 minuten. 20!!" roept ze.
"Achja ik ben langzaam je weet. Kom we gaan omww" zeg ik en loop naar de auto. Ik ga in de auto zitten en opeens zie ik een flits.
"Wat doe jij Débora?!" vraag ik boos.
"Foto maken duhu" zegt ze. Ik sluit lachend de deur en ga goed zitten. Even later krijg ik een melding.

_malora_ heeft u getagd in een bericht.

Ik ontgrendel mijn telefoon en kijk op Instagram.
"Tf doe jij rare" zeg ik tegen Débora. Ze lacht. Ze heeft op onze gezamenlijke account die foto geplaatst.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
𝓛𝚊 𝓐𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚌𝚒𝚘𝚗. ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu