Zobudila som sa na maminej posteli prikrytá jej dekou. Nepamätala som si, že by som si ľahla do postele. Jej tričko som zvierala v rukách položených na hrudi akoby som sa bála, že by mi ho mohol nekto zobrať. Na nočnom stolíku ležal pomarančový džús a dva kúsky pizze. Nemala som chuť na jedlo, ale rozhodla som sa že si aspoň párkrát odhryznem a zapijem to pomaračovým džúsom.
Vonku ešte stále svietilo slnko, takže som usúdila že som spala najviac hodinu. Spomenula som si na Jamesa a Aarona. Určite sa pozabíjali, ak tu obidvaja ostali. Rozhodla som sa preskúmať dom. Vstala som z postele a vykročila von z izby. Všade vládol poriadok, ktorý som určite neurobila ja. Na podlahe sa nenachádzala ani jedna smietka a bola dokonale lesklá a čistá. Moja izba bola prázdna, no tiež uprataná a bez jedinej chyby. Vybrala som sa po schodoch do predsiene, kde to bolo rovnako čisté ako všade kde som bola. V kuchyni som započula hlas. Nie, dva hlasy.
,,Nechápem, prečo za ňou doliezaš, keď je to tak ako hovoríš," ozval sa Jamesov pokojný hlas.
,,Ja tiež nechápem, ale viem, že ma potrebuje,"ozval sa hrubší a chrapľavejší hlas, ktorý patril Aaronovi, takisto pokojný.
,,Nič o nej nevieš. Nepoznáš ju,"hovoril James.
,,To mi nevadí,"pokojne odvetil Aaron.
,,Nechcem, aby si jej ublížil. Nepotrebuje mať teraz zlomené srdce."
,,Ja viem. Nechcem jej ublížiť, chcem byť jej kamarát. Chcem byť naozaj dobrý kamarát," to je všetko, čo Aaron povedal. Nastalo medzi nimi ticho, tak som vstúpila a zbadala Aarona utierať riad. Musela som sa pousmiať a zároveň zahanbiť.
,,Som rád, že sa usmievaš,"poznamenal James, keď okolo mňa prešiel a vtlačil mi jemný bozk na líce.
,,Vy ste poupratali celý dom? Čo vás to napadlo? " vyčítala som im a sadla som si za stôl.
,,Ďakujem by stačilo," odfrkol Aaron.
,,Tak trošku, " usmial sa James a mňa vo vnútri tešilo, že sa medzi nami všetko vrátilo do starých koľají. Všimla som si, že Aaron mal na sebe biele tričko s krátkymi rukávmi, ktoré mu sadlo ako uliate.
,,Ďakujem, ale to ste nemuseli. Odkiaľ máš to tričko?"opýtala som saAarona.
,,Od tvojho boyfrienda," kývol smerom na Jamesa. Bolo vidieť, že nie je vo svojej koži, keď má odhalené všetky jazvy na rukách.
,,Biela ti pristane," povedala som potichu.
,,Mne pristane všetko," namyslene odfrkol. Usmiala som sa a rozhodla sa im povedať o mojom rozhodnutí.
,,Rozhodla som sa, že sa stretnem so svojím biologickým otcom," vyšlo zo mňa s hrčou v hrdle. Pri pomyslení na slovo otec sa mi chcelo plakať, ale udržala som sa, pretože musím byť silná. Obaja prestali vykonávať svoju činnosť a vyjavene sa mňa dívali. James s úprimným pochopením a z Aaronovej tváre som nevedela prečítať ani jednu jedinú jeho myšlienku.
,,Nechceš si to premyslieť?" opýtal sa Aaron.
,,A prečo by mala? Je to skvelý krok vpred," James sa na mňa usmial a sadol si ku mne.
,,Dlho som nemohla o ničom poriadne popremýšľať. Všetko sa mi miešalo a zdalo sa mi, že sa nemôžem vymotať, no rozhodla som sa brať všetko po poriadku a ak sa stane to, čo povedal doktor, budem sa musieť obrátiť aj na svojho biologického otca," vydýchla som. Neboli to jediné dôvody, prečo sa s ním chcem stretnúť. Chcela som sa opýtať, prečo bol taký sviniar a nechal nás samé a prečo sa objavil až teraz. ,,No najprv sa musím porozprávať s mamou, pretože ako sa zdá, je jediná, kto je s ním v kontakte."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cigarettes
Ficção Adolescente„Nauč ma fajčiť." „Otvor ústa do písmena O."Urobila som ako nakázal a v momente ho pochytil záchvat smiechu. Až potom som pochopila, že moja požiadavka mala dvojzmysel. Zamračila som sa až tak veľmi, že sa prestal smiať a jeho výraz nahradil vážny v...