Moje srdce bolo naplnené šťastím a bolesťou zároveň. Cítila som sa previnilo. Zatiaľ čo ja som si doma spokojne ležala pri Aaronovi, moja mama bola v nemocnici a trpela.
,,Myslíš, že sa dá všetko do poriadku?" opýtala som sa Aarona a pri tom sa hrala s jeho prstami.
,,Neviem, možno áno, možno nie, kto vie,"odvetil a pobozkal ma do vlasov. ,,Keď som bol vyniesť smeti, videl som v nich papiere. Exekučné papiere."
,,Ja viem,"pozvdýchla som si a chcela som sa posadiť, no Aaron ma potiahol späť na svoju hruď.
,,Také papiere sa nevyhadzujú,"povedal karhavo.
,,A čo som mala robiť? Vystaviť si ich niekde?"
,,Mala si tam zavolať a povedať, že si vo finančnej tiesni a ak by sa dalo, na pár mesiacov by ti odpustili splátky za dom."
,,Vážne? To sa dá?"prekvapene som sa na neho pozrela.
,,Chcel by som ti nejako pomôcť, ak by som ti mohol dať pe..."
,,Ani to nevyslovuj, prosím,"položila som mu prst na pery a potom mu darovala jemný bozk. ,,Zavolám tam."
,,Už nemusíš. Zavolal som. Tri mesiace sa nemusíš o nič starať," povedal akoby nič, no pre mňa to znamenalo tak veľa.
,,Bože, ďakujem ti!"vrhla som sa na neho a objala ho celou svojou existenciou. ,,Ďakujem,"zašepkala som mu do ucha.
,,Za málo,"opätoval mi objatie a zhlboka sa nadýchol. ,,Voniaš krásne,"vzdýchol. Na mobil mi prišla správa. Bola od Jamesa, písal, že o chvíľu príde.
,,Ako sa ti za to, čo si pre mňa urobil, môžem odvďačiť?"
,,Neznenáviď ma nech sa deje čokoľvek,"odhrnul mi vlasy z tváre a díval sa mi priamo do očí. Zdalo sa mi, že sa mi to len sníva, ale moje sny neboli ani zďaleka také krásne ako je táto skutočnosť.
,,To sa nestane,"usmiala som sa.
,,Musím ti niečo povedať, ale musíš mi sľúbiť, že ma vypočuješ a nebudeš ma potom nenávidieť," hovoril vážne a jeho hlas bol o niečo hrubší ako pred chvíľou. Obaja sme sa posadili a moje telo sa prirodzene začalo chvieť. ,,Najprv mi to sľúb."
,,Sľubujem,"vyšlo z mojich úst bez rozmýšľania. Už som chcela vedieť o čo ide. Nadýchol sa a nestihol vydať zo seba ani hláska, pretože zazvonil zvonček pri dverách,ale ja som sa ani nepohla. Čakala som kým to dopovie.
,,Neotvoríme mu?"opýtal sa a ja som rýchlo vyskočila na nohy a vybehla otvoriť dvere, v ktorých stál James s nejakým dievčaťom. Vôbec som nevedela, ako sa mám zatváriť. To bolo poprvýkrát, čo som ho videla s nejakým dievčaťom. Držali sa za ruky a obaja sa na mňa usmievali ako slniečka.
,,Ahoj, Annalívia,"pozdravil ma James. ,,Viem, že nie je vhodný čas," tak to naozaj nie je. ,,Ale napadlo ma, že by som ti mohol predstaviť Pam, moje dievča." Stála som ako obarená a nevedela, čo robiť. Našťastie Pam bola taká milá a chápavá, že ku mne vystrčila ruku.
,,Pam,"podali sme si ruky a konečne som sa na ňu usmiala. ,,Veľa som o tebe počula, Annalívia,"znova sa usmiala. Mala pekný prirodzený úsmev, peknú lesklú hnedú farbu vlasov a modrozelené oči. Na prvý pohľad úplne obyčajné dievča, no ako som sa tak dívala na Jamesa, pre neho veľmi dôležité.
,,Kiež by som to mohla povedať tiež, že James?"vyčítavo som sa na neho pozrela.
,,Prepáč, vzhľadom na okolnosti nebol čas,"ospravedlňujúco sa usmial a obaja vošli dnu. Za mnou sa zrazu objavil Aaron.
,,Musím priznať, že občas som myslel, že si gay, boyfriendo," Aaron vypustil uštipačnú poznámku.
,,Čože?"vybuchol nahnevane James. Pam sa zachichotala a ja tiež. Obe sme odišli do kuchyne a nechali ich hašteriť sa. Ponúkla som jej niečo na pitie a dala sa s ňou do rozhovoru a úplne som zabudla na to, že Aaron mi chcel povedať niečo dôležité.
,,A vy dvaja spolu..?"opýtala sa Pam a ja som veľmi dobre vedela koho má na mysli.
,,Ešte neviem,"priznala som rozpačito pri pomyslení, že ja a Aaron by sme spolu mohli chodiť.
,,Môžem s tebou hovoriť?"započula som za sebou vážny hlas Aarona. Prečo bol znova zrazu taký vážny. Vždy sa mi pri tom, ako začne takto vážne hovoriť, rozbúcha srdce, akoby tušilo, že ide o niečo zlé. James si sadol k Pam a o niečom sa začali rozprávať, tak som sa postavila a odkráčala k Aaronovi. Pozrela som sa na neho v očakávaní. Stála som od neho pár metrov a dívala sa mu do tváre. Chvílu sme len tak stáli a pozerali jeden na druhého. Ja som myslela na to, ako neuveriteľne silná je jeho omamná vôňa a ako dokonalo tajomne pôsobia jeho vlasy s jeho očami. Díval sa na mňa s jemne pokrčeným obočím spopod jeho tajomných blonďavých vlasov. Ruky mal zastrčené vo vrecku a v očiach vážny výraz. Bol to znova Aaron, ktorý nemal o mňa záujem? Ten tajomný a temný Aaron, ktorý skrýval toľko tajomstiev?
Odrazu sa pohol ku mne, položil mi ruku na hlavu a pohladkal ma po vlasoch akoby som bola jeho domáci maznáčik, ale mne to vôbec nevadilo. Položila som si hlavu na jeho hruď a pokojne vydýchla. ,,Musím ísť," zašepkal a otočil sa na odchod.
,,Počkaj, chcel si mi niečo povedať."
,,Neskôr,"otvoril dvere a bez pozdravu odišiel. Neviem, či ma to viac sklamalo ako neprekvapilo, pretože nič v mojom živote nemôže byť krásne navždy. Zdalo sa mi, že s ním odišla aj moja dobrá nálada, ale snažila som sa nepokaziť ju ostatným. S Jamesom a Pam sme sa večer usadili pred telkou a pozerali nejaký romantický film so sladkým a šťastným koncom. Keď film skončil rozlúčila som sa s nimi, odprevadila ich k dverám a ostala som sama. Keď odišli cítila som sa tak osamelo, že mi začala byť zima. Rozhodla som sa ísť do sprchy, kde som myslela len na Aarona. Na nikoho a na nič, len na neho. Ako ma dnes bozkával a rozmýšľala som, či sa mi to predsa len nezdalo. Bála som sa, že raz odíde navždy a že už ho nikdy neuvidím, že sa napokon rozhodne, že mu za stratu jeho času nestojím. Jeho pery, dotkla som sa svojich a zatvorila oči. Predstavila som si jeho pery na mojich a tú vášeň, ktorú dnes do bozkov vložil a párkrát som pri tej spomienke vzdýchla. Pri pomyslení na to, že o to prídem, mi zovrelo srdce. Nechcem stratiť nikoho vo svojom živote. Ani mamu, ani Aarona.
Keď som vyšla zo sprchy medzi dverami kúpeľne ma čakalo prekvapenie. Aaron. Nahlas som vykríkla a rukami sa zakryla. ,,Preboha!! Čo tu robíš?!" hľadala som osušku, ktorú som si položila na práčku, lenže ona tam nebola. Bola totiť v Aaronových rukách.
,,Myslela si na mňa, keď si vzdychala?"usmial sa len jedným kútikom úst a moje líca priam horeli.
,,Môžeš mi prosím ťa dať tú osušku?!"opýtala som sa zahanbene. Nič nepovedal, len pristúpil ku mne a zamotal ma do nej. ,,Ako sa mám teraz pohnúť?"bola som celá zabalená, neschopná pohybu. Vykúzlil ešte väčší úsmev a zdvihol ma na ruky ako princeznú. Zasyčal pri tom, pretože ho zasiahla bolesť zašitej rany na ruke. ,,Daj ma dole,"naliehala som. ,,Aaron, daj ma dole, prosím ťa,"nedala som sa a zavrtela som sa v jeho náručí. Znova vyčaril úsmev a pohol sa somnou do mojej izby. ,,Prosím, Aaron, už ma polož."
,,Priveľa rozprávaš, ty otrava,"lišiackym úsmevom spojil naše čelá a pritom ma položil do stredu postele. Prikryl ma a ľahol si ku mne.
,,Potrebujem sa obliecť," nehybne som ležala a dívala sa na strop.
,,Nepotrebuješ," povedal jednoducho. ,,Ja ťa zahrejem, ak ti bude zima,"chytil lem osušky a stiahol ju z môjho tela preč. Zakrútilo sa mi v hlave a chvíľu som nebola schopná pohybu až kým som nevidela, ako spod periny vytiahol vlhkú osušku.
,,Čo to.."začala som a červenala som sa až za ušami.
,,Pšššt,"zašepkal mi do ucha a po celom tele mi prešiel mráz, hoci mi bolo sakramentsky teplo. ,,Nemusíš sa hanbiť. Už som ťa niekoľkokrát videl nahú,"žmurkol. Pritúlil sa ku mne pod perinu, dal si pozor, aby sa nedotkol mojich najsúkromnejších partií, a zavrel oči. ,,Spi sladko, drahá Annalívia alias otrava, zajtra ťa čaká náročný deň,"zašepkal predtým, ako zaspal.
Trošku romantiky nezaškodí :D No tak, čo si myslíte o tom, čo jej chcem povedať Aaron?
ESTÁS LEYENDO
Cigarettes
Novela Juvenil„Nauč ma fajčiť." „Otvor ústa do písmena O."Urobila som ako nakázal a v momente ho pochytil záchvat smiechu. Až potom som pochopila, že moja požiadavka mala dvojzmysel. Zamračila som sa až tak veľmi, že sa prestal smiať a jeho výraz nahradil vážny v...