Hoofdstuk 241

2.2K 24 15
                                    

Niet ge-edit.

Liedjes voor dit hoofdstuk:

Shiver - Coldplay

Yellow - Coldplay

Harry's POV.

"Harry? Gaat het wel?" Tessa's stem is nog zwaar van de slaap.

"Ik.. ik weet het niet." Mijn blote voeten lopen heen en weer over de vloer, boze vingers trekken aan mijn doorweekte haar.

"Wat is er mis?"

"Lig je in bed?" vraag ik haar.

"Ja, het is drie uur 's ochtends. Waar zou ik anders zijn? Wat is er mis, Harry?"

"Ik kan gewoon niet slapen, dat us alles."

"Oh," Ze laat een lange zucht van opluchting horen, "Ik was even bezorgd."

"Heb je weer met Zayn gepraat?" vraag ik haar.

"Wat? Nee, ik heb niet meer met hem gepraat sinds ik jou heb vertelt dat hij  langs wilt komen."

"Bel hem en zeg dat hij niet kan komen." Ik klink als een psychopaat maar dat boeit me helemaal niks.

"Ik ga hem niet zo laat nog bellen, wat is er toch met je?"

"Niks, Tessa. Laat maar zitten," snauw ik voordat ik ophang. Ze probeert me nog weer terug te bellen maar ik druk net zo lang op de uitknop totdat het scherm zwart wordt.

Tessa's POV

"Je blijft toch niet de hele dag in je pyjama, of wel?" Vraagt Kimberly. Ik schep een lepel muesli naar binnen zodat ik niet kan antwoorden.

Dat is precies wat ik vandaag van plan ben. Ik heb slecht geslapen na Harry's telefoontje. Hij heeft me wel geappt, maar niks over zijn vreemde gedrag van vannacht. Ik wil hem bellen, maar ik heb sinds ik hier ben aangekomen nog niet zoveel tijd met Kimberly doorgebracht. Het grootste gedeelte van mijn vrije tijd heb ik doorgebracht met praten tegen Harry of opdrachten voor de colleges inleveren. Het minste wat ik kan doen is met haar gaan brunchen.

"Je draagt nooit kleren," zegt Smith, waardoor ik bijna de muesli weer uitspuug.

"Dat doe ik wel," antwoord ik met volle mond.

"Je hebt gelijk, Smith, dat doet ze niet," lacht Kimberly. Ik rol met mijn ogen. Christian loopt de keuken binnen en heeft haar een kus op haar slaap. Smith lach naar zijn vader en toekomstige stiefmoeder voordat hij weer naar mij kijkt.

"Pyjama's zitten fijner," vertel ik hem en hij knikt. Zijn groene kijken naar beneden, naar zijn Spiderman pyjama.

"Vind je Spiderman leuk?" vraag ik hem om een gesprek te beginnen.

"Nee."

"Nee? Maar je draagt die wel." Ik wijs naar zijn kleren.

"Zij heeft ze gekocht," Hij knikt naar Kim. "Vertel haar niet dat ik ze haat, dan gaat ze huilen," fluistert hij waardoor ik lach. Smith is eigenlijk een twintigjarige in het lichaam van een vijfjarige.

"Ik zal niks zeggen," beloof ik hem.

.

Harry's POV.

"Wat was er zo dringend dat ik hier moest komen in de regen?" Vraagt Liam. Hij schudt het vocht van zijn jas af op de vloer en zet zijn paraplu tegen de muur aan.

"Hij," Ik wijs naar Richard die slapend op de bank ligt.

"Wie is dat? Wacht... is dat Tessa's vader?" Zijn mond valt open.

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu