Liedjes voor dit hoofdstuk:
Say Something - A great big world en Christina Aguilera
Strong - One Direction
Cold Coffee - Ed Sheeran
Tessa's POV.
"Wat wil je kijken?" vraag ik Smith. Hij haalt zijn schouders op en kijkt naar Harry.
"Oké, en een spelletje dan. Wil je een spelletje doen?" Stel ik voor als geen van beiden iets zegt.
"Nee," antwoordt Smith.
"Ik denk dat hij gewoon terug wil naar kamer om te gaan doen wat hij dan ook aan het doen was voordat Kim hem hiernaartoe sleepte," zegt Harry, en Smith knikt instemmend.
"Nou.. oké dan. Je kunt wel teruggaan naar je kamer. Wij zijn hier als je iets nodig hebt. Ik zal het eten zo gaan bestellen." vertel ik hem.
"Wil je mee, Harry?" vraagt Smith hem zo zacht mogelijk.
"Naar jouw kamer? Nee, dat hoeft niet."
Ik kijk Harry boos aan en hij haalt zijn schouders op, "Wat?"
Zonder een woord te zeggen klimt Smith van de bank af, en de trap op.
"Ga met hem naar zijn kamer," fluister ik naar Harry.
"Ik wil niet naar zijn kamer. Ik wil hier blijven, met jou." zeurt hij.
Hoe graag ik ook wil dat Harry hier bij me blijft, ik voel me schuldig.
"Kom op, hij is eenzaam." Ik knik naar de blonde jongen die langzaam de trap oploopt.
"Damn it, goed dan." Harry kreunt en sjokt achter Smith aan de trap op.
Ik maak me een beetje zorgen om Harry's reactie op onze kus in de slaapkamer. Ik dacht dat het beter dan geweldig zou zijn, maar hij klom zo snel van me af dat ik dacht dat hij zich pijn had gedaan. Misschien voelt hij niet meer hetzelfde voor je nu we zo lang van elkaar zijn weggeweest? Misschien voelt hij zich niet meer... seksueel tot me aangetrokken? Ik weet dat ik gekleed ben in een verschrikkelijke pyjama, maar daar heeft hij nog nooit eerder iets om gegeven. Aangezien ik geen reden kan bedenken, en niet meteen een conclusie wil trekken, pak ik de pizzabrochure die Kimberly heeft achtergelaten om een pizza te bestellen. Ik kies een pizza en pak mijn telefoon voordat ik naar de waskamer toeloop. Ik stop Harry's kleren in de droger en kijk toe hoe de machine rond draait.
Harry's POV.
"Wat wil je doen?" vraag ik het kind.
"Weet ik niet."
"Waarom wilde je dan dat ik meeging naar boven?"
"Weet ik niet."
"Oke.. nou dit werkt ook niet echt.." Ik dwaal af.
"Woon jij hier nou ook met je meisje?" vraagt Smith. Hij loopt de kamer rond, en ik tel in gedachten al zijn spullen op. Hij is ontzettend verwend.
"Nee, ik ben hier maar voor één nachtje."
"Hoezo?"
"Omdat ik hier niet wil wonen." Dacht ik. Soort van.
"Waarom? Vind je haar niet leuk?" Is dit een ondervraging ofzo?
"Nee, ik vind haar leuk," zeg ik lachend. "Ik ben gewoon.. ik weet het niet. Waarom vraag je me altijd zoveel vragen?"
"Weet ik niet." Antwoordt hij simpel voordat hij één of andere treinset onder zijn bed vandaan trekt.
"Heb je geen vrienden om mee te spelen?" vraag ik het jongetje.
"Nee."
"Hoezo niet?"
JE LEEST
After 3 (Dutch/Nederlands)
ChickLitHet gepassioneerde verhaal van Tessa en Harry gaat verder als familiegeheimen, ernstig verraad en carrière mogelijkheden hun uit elkaar dreigen te drijven. Alle rechten gaan naar Imaginator1D. Ik heb dit boek vertaalt. Dit is het derde deel in de af...