Hoofdstuk 253

3.1K 24 4
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

The reason - Hoobastank

Demons - Imagine Dragons

...

Als ik wakker wordt, ligt Harry niet over me heen gedrapeerd, en zelfs als ik mijn ogen weer dichtdoe, is het te licht in de kamer. Met mijn ogen gesloten kreun ik, "Hoe laat is het?"

Mijn hoofd bonst. Ook al lig ik, het lijkt toch alsof mijn lichaam heen en weer deint.

"Twaalf uur," zegt Harry's diepe stem vanaf de andere kant van de kamer.

"Twaalf uur! Dan heb ik twee van mijn lessen gemist!" Ik probeer te gaan zitten, maar mijn hoofd draait nog te erg. Ik ga kermend weer op het matras liggen.

"Dat geeft niet, ga naar weer slapen."

"Nee! Ik kan niet nog meer lessen missen, Harry. Ik ben hier nog maar net, en ik kan het semester zo niet beginnen." Ik begin in paniek te raken. "Ik ga zo erg achterlopen."

"Ik weet zeker dat het wel goedkomt." Harry haalt zijn schouders op. "Je hebt waarschijnlijk de dingen die je in moest leveren toch al af."

Hij kent me te goed, "Dat is niet het punt. Het punt is dat ik de uitleg heb gemist, en dat het er me slecht uit gaat laten zien."

"Bij wie?" Ik krijg het gevoel dat Harry me aan het belachelijk maken is.

"Mijn leraren, mijn klasgenoten."

"Tessa, ik hou van je, maar kom op. Je klasgenoten zouden er geen ene fuck om geven of je wel of niet komt. Ze hebben het waarschijnlijk niet eens gemerkt dat je er niet was. Je leraren misschien wel, door je geslijm, maar je klasgenoten boeit het helemaal niks, en wat dan nog? Hun mening telt fucking niet."

"Ik denk het." Ik sluit mijn ogen en probeer over zijn woorden na te denken. Ik haat het om te laat te zijn, lessen te missen of om tot 12 uur te slapen.

"Ik slijm niet," voeg ik er nog aan toe.

"Hoe voel je je?" Hij negeert mijn woorden. Ik voel het matras indeuken, en als ik mijn ogen open ligt hij naast me.

"Alsof ik gisteren teveel heb gedronken," geef ik toe. Mijn hoofd bonst, alsof het klaar is om te ontploffen.

"Dat heb je ook. Hoe is het met je kont?" Hij grijpt me bij mijn kont en ik krimp ineen.

"We hebben toch niet.." Ik was niet zo dronken.. toch?

"Nee." Hij grinnikt. "Nog niet." Hij kijkt me recht aan.

Ik slik.

"Alleen maar als je dat wilt. Je bent een soort van seksbeest veranderd, dus ik nam aan dat dat het volgende punt op je lijstje was."

Ik, een seksbeest?

"Kijk niet zo bang, het was maar een suggestie," zegt hij met een glimlach. Ik kan niet beslissen wat ik daar van vind.. en ik ben er zeker niet klaar voor om dit gesprek nu te hebben.

Mijn nieuwsgierigheid krijgt de overhand. "Heb je.." Ik weet niet hoe ik de vraag moet stellen. Dit is één van de weinige de weinige dingen waar we het nooit over hebben gehad. "Heb je dat ooit gedaan?" Ik zoek in zijn gezicht naar een antwoord.

"Nee, eigenlijk niet nee."

"Oh." Ik ben me te zeer bewust van zijn vingers die op mijn naakte huid tillen, precies op de plek waar mijn slipje zou zitten, als ik die aan zou hebben.

Het feit dat Harry dat nog nooit heeft gedaan zorgt ervoor dat ik het wil doen, alleen maar om zijn eerste te zijn met iets.

"Waar denk je aan? Ik zie die radartjes draaien." Hij wrijft over mijn neus met de zijne, en ik glimlach onder zijn staar.

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu