Hoofdstuk 257

2K 24 31
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

All At Once - The Fray

Demons - Imagine Dragons

She is - The Fray

Ik ben nu al twee uur geduldig aan de wachten totdat Harry wakker wordt. Tegen de tijd dat ik me  heb gedoucht en aangekleed, de keuken schoon is en ik twee ibuprofen heb genomen tegen mijn knallende hoofdpijnbesluit, ik maar naar de slaapkamer te gaan om hem wakker zelf te maken.

Ik schud zachtjes aan zijn arm en fluister zijn naam. Het werkt niet.

"Harry, wakker worden."  Ik beweeg ruw zijn schouder heen en weer, maar stop verschrikt als het beeld van mijn moeder, die hetzelfde doet bij mijn vader die op de bank ligt te slapen, me te binnen schiet. De hele ochtend heb ik geprobeerd niet aan mijn moeder te denken en aan wat ze me gisteravond heeft vertelt. Mijn vader slaapt nog steeds. Ik kan me voorstellen dat haar korte bezoek hem ook heeft uitgeput.

"Nee," moppert hij slaperig.

"Als je niet opstaat, dan ga ik alleen naar het huis van je vader," zeg ik, mijn voeten in mijn platte schoenen glijdend. Ik heb veel all stars, maar toch draag ik deze versleten schoenen het meest. Harry vindt ze afschuwelijk, maar ik hou van deze comfortabele schoenen.

Hij kreunt, rolt op zijn buik en duwt zichzelf op zijn ellebogen. Zijn ogen zijn nog steeds gesloten als hij zijn hoofd naar me draait. "Nee, dat ga je niet."

Ik wist dat hij dat idee niet leuk zou vinden, en dat is precies waarom ik het gebruikte om zijn achterste uit het bed te krijgen.

"Sta dan op. Ik heb al gedoucht en zo", zeur ik. Ik wil graag naar Liam toe zodat ik hem, Ken en Karen weer kan zien. Het voelt al eeuwen geleden dat ik die vrouw met haar aardbeienschort die ze nooit af lijkt te doen voor het laatst heb gezien.

"Dammit." Harry pruilt en opent één oog. Ik onderdruk een giechel. Ik ben ook moe, mentaal en fysiek, maar het idee om hier weg te gaan doet me goed, al is het maar voor even.

"Kom eerst eens hier." Hij opent het andere oog en steekt zijn hand naar me uit. Het moment dat ik naast hem ga liggen, rolt hij zijn zware lichaam op het mijne, en omarmt me in zijn warmte. Hij wrijft opzettelijk zijn hardheid tegen me, net zolang totdat zijn heupen perfect genesteld tussen mijn dijen liggen, zijn ochtend erectie tegen me aandrukkend.

"Goeie morgen." Hij is nu klaarwakker, en ik kan het niet helpen om te lachen. Hij begint zijn heupen weer te bewegen, alleen deze keer probeer ik me los te wiebelen. Hij lacht zachtjes met me mee, maar legt me dan snel het zwijgen op door mijn mond te bedekken met de zijne. Zijn tong streelt de mijne zachtjes, zinspelend op iets dat zeker weten met zijn bewegende heupen te maken heeft.

"Zit je verstopt?" (a/n hij bedoelt een tampon) fluistert hij, nog steeds kleine kusjes gevend. Zijn handen zijn naar mijn borst verplaatst en mijn hart bonst snel, waardoor zijn slaperige stem nauwelijks hoorbaar is.

"Dat ben ik." Ik knik, licht ineenkrimpend door de afschuwelijke term waar ik aan gewend ben geraakt. Hij trekt zich iets terug. Zijn ogen gaan langzaam over mijn gezicht heen. Zijn tong gaat over zijn onderlip heen.

We horen het geluid van keukenkastjes die open en dicht gaan, en dan ineens het geluid van kletterende pannen die op de grond vallen.

Harry rolt met zijn ogen. "Fucking geweldig." Hij kijkt me aan. "Nou, ik was van plan om je te neuken voordat we vertrokken, maar nu mr. Sunshine wakker is kunnen we dat misschien beter niet doen."

Hij klimt van me af, staat op en neemt de deken mee. "Ik zal snel douchen", zegt hij met een grom tegen de deur.

Harry keert minder dan vijf minuten later terug. Het enige wat hij aanheeft is een witte handdoek rond zijn middel. Ik dwing mezelf weg te kijken van zijn prachtige lichaam. Hij pakt een T-shirt en trekt hem over zijn hoofd. Dan pakt hij een paar boxers en trek ze aan.

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu