Hoofdstuk 252

3.3K 26 2
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

Unconditionally - Katy Perry

Dark Horse - Katy Perry

Come on get higher - Matt Nathanson

Harry's POV.

"Leuk om je weer te zien," zegt Tessa's leraar glimlachend.

"Ja." What the fuck doet hij hier?

"Professor Soto woont nu in Seattle," informeert Tessa me.

Natuurlijk doet hij dat.

"Toevallig," zeg ik zachtjes. Tessa hoort me en stoot me zachtjes met haar elleboog aan. Ik leg lijn arm om haar middel heen.

Jonah's blik schiet snel naar de arm om haar middel en kijkt dan weer naar haar gezicht. Ze is bezet, lul. "Ja, ik ben hier een paar weken geluiden naartoe verhuisd. Ik had hier maanden geleden al gesolliciteerd en heb eindelijk de baan gekregen. Mijn band zat toch te wachten op een verandering," vertelt hij ons.

"The Reckles Few zal hier een paar dagen per week spelen, als ze dat willen," zegt Christian. Jonah glimlacht en kijkt naar zijn laarzen.

"Dat kunnen we wel regelen," zegt hij. "We kunnen ons maar beter vast gaan klaarmaken."

"Ga maar, laat ons je niet ophouden." Christian slaat nog even vriendelijk op Soto's rug voordat hij Tessa nog een laatste glimlach geeft en verdwijnt.

"Hun band is echt geweldig. Wacht maar totdat je ze hoort!" Vance klapt enthousiast in zijn handen en legt dan zijn arm om Kimberly's middel om haar naar mee naar achteren te nemen. Ik heb ze al eens gehoord, en zo geweldig zijn ze niet.

Tessa draait zich nerveus naar me om. "Hij is aardig. Hij heeft toen voor je getuigd, weet je nog?"

"Nee, ik herinner me niks over hem eigenlijk. Behalve dan dat hij je leuk vindt en dat hij ineens in Seattle woont, en lesgeeft op jouw campus."

"Je hebt hem zelf horen zeggen dat hij hier maanden geleden al heeft gesolliciteerd. En hij vindt me niet leuk."

"Wel."

"Jij denkt dat iedereen me leuk vindt," vuurt ze terug. Ze kan niet zo naïef zijn en oprecht denken dat hij goede intenties had.

"Zullen we een lijst maken? Je hebt Zayn, fukcing Trevor, die klootzak van een ober. Wie vergeet ik nu? Oh, en nu we daar je stalkerige professor aan toevoegen."

"Zayn is de enige persoon op die lijst die telt. Trevor is erg aardig en bedoelde nooit iets kwaad. Ik zie Robert waarschijnlijk nooit meer, en Soto is geen stalker."

"Waarschijnlijk?" Dat woord zit me niet lekker.

"Ik zal hem overduidelijk nooit meer zien. Jij bent de enige voor mij, oké?" Ze duwt haar hand in de mijne en ik relax eindelijk. Ik moet zeker weten dat ik het nummer van die ober heb weggegooid, gewoon voor de zekerheid."

"Ik vind hem nog steeds een klootzak en stalker." Ik knik naar het podium waar de eikel in zijn leren jasje staat. Misschien moet ik het even met mijn vader over hem hebben om zeker te weten dat hij niet echt een stalker is. Tessa zou een leeuw en een kat nog niet kunnen onderscheiden, ze is echt heel slecht in het beoordelen van mensen.

Ze bewijst mijn punt als ze enthousiast naar me opkijkt, lachend als een idioot door de champagne in haar bloed. Ze is hier nog steeds bij mij, zelfs na alles wat ik haar heb aangedaan.

"Ik dacht dat dit een jazzclub was. Zijn band is meer.." Tessa probeert mijn aandacht van de eindeloze rij mannen die haar affectie willen af te leiden.

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu