Harry gaat op het bed zitten, neemt mijn handen in de zijne en trekt me op zijn schoot.
"Was je naar iemand aan het schreeuwen?" Vraag ik zachtjes.
"Als je iets wilt vragen, vraag het dan gewoon,"
Wil ik echt weer een gevecht veroorzaken? Hij had ook gewoon boos op Steph kunnen zijn omdat ze Molly had uitgenodigd eerder.
"Laat maar," zeg ik tegen hem en hij ontspant.
"Ik verveel me met al dit serieuze gepraat. Kunnen we niet iets anders gaan doen?" Zijn lach is verleidelijk.
"Is seks het enige waar je aan kunt denken?"
Hij gaat liggen. Ik ga rechtop zitten met mijn benen langs hem heen, en hij trekt me omlaag zodat onze gezichten elkaar bijna aanraken.
"Nee, ik denk ook aan andere dingen. Ik denk bijvoorbeeld ook aan die lippen om me heen.." Hij gaat voorzichtig met zijn lippen over de mijne heen. Ik kan mint op zijn adem proeven, als hij me kust, hard genoeg om een schok door me heen te laten gaan maar voorzichtig genoeg om me te laten smachten voor meer.
"Eww,"
"Ik zal zachtjes doen," zegt hij. Hij tilt zijn heupen op ze tegen me aan te drukken. "Dat kan ik van jou natuurlijk niet zeggen," gaat hij verder.
"Mijn vader," herinner ik hem er met veel minder overtuiging dan net aan.
"Wat boeit het? Dit is ons huis en als hij er last van heeft, kan hij weggaan,"
"Niet gemeen doen,"
"Dat ben ik niet, maar ik wil je en zou je moeten kunnen nemen wanneer ik wil," zegt hij. Ik rol met mijn ogen.
"Ik heb daar ook nog iets over te zeggen, je hebt het over mijn lichaam." Ik doe net alsof mijn hart niet tekeergaat.
"Natuurlijk, maar ik weet dat als ik dit doe," hij gaat met zijn hand naar beneden, naar de tailleband van mijn broek en eronder. "Zie je wel, ik wist dat je al klaar voor me zou zijn toen ik het had over.."
Ik druk mijn lippen op de zijne zodat hij stil is. Hij raakt me bijna niet aan, martelt me expres.
"Alsjeblieft," sis ik en hij voegt meer druk toe, drukt een vinger in me.
"Dat dacht ik al," plaagt hij. Zijn vinger beweegt traag in me.
Veel te snel stopt hij alweer, en trekt me naast hem. Voordat ik kan klagen, gaat hij rechtop zitten en pakt de bovenkant van mijn broek vast, de broek waar hij zo veel van houdt, en trekt hem uit. Ik druk mezelf omhoog als hij mijn slipje uittrekt.
Zonder iets te zeggen gebaart hij dat ik naar de achterkant van het bed moet gaan. Ik druk mezelf omhoog en ga met mijn rug tegen het hoofdeinde aan zitten. Hij ligt op zijn buik voor me, slaat zijn armen om mijn dijen en opent ze.
"Probeer zachtjes te doen," grijns ik. Ik wil met mijn ogen rollen maar dan voel ik de warmte van zijn adem, eerst zachtjes, maar steeds sterker als hij dichterbij komt. Zonder me te waarschuwen glijdt zijn tong in me en ik pak een kussen vast, het kussen dat Harry vaak lelijk noemt.
Ik bedek mijn gezicht met het kussen en gebruik het om de kreunen die van mijn lippen komen als zijn tong sneller begint te bewegen in de kiem te smoren.
Het kussen wordt ineens weggetrokken, "Nee, bekijk me," zegt hij en ik knik langzaam.
Hij brengt zijn duim naar zijn lippen, zijn tong glijdt eroverheen voordat hij het tussen mijn brengt, en mijn gevoeligste plek raakt.
Ik volg zijn instructie en bekijk hem, zijn haar zit rommelig en naar achteren gedrukt, een plukje haar valt naar voren en hij drukt het weer naar achteren. Kijkend hoe zijn mond tegen me aan beweegt verhoogt de sensatie drastisch en ik ben er zeker van ik niet zachtjes kan blijven doen als de druk zich begint op te bouwen. Met een hand bedek ik mijn mond en met de andere ga ik door zijn haar. Ik begin mijn heupen te bewegen om zijn tong. Het voelt gewoon te goed.
JE LEEST
After 3 (Dutch/Nederlands)
Chick-LitHet gepassioneerde verhaal van Tessa en Harry gaat verder als familiegeheimen, ernstig verraad en carrière mogelijkheden hun uit elkaar dreigen te drijven. Alle rechten gaan naar Imaginator1D. Ik heb dit boek vertaalt. Dit is het derde deel in de af...