Liedjes voor dit hoofdstuk:
Seattle - Jason Walker
What makes you beautiful - cover van 1975
Say When - The Fray
The River Has Run Wild - Mads Langer
"Wisconsin!" Roept Karen luid terwijl ze in haar handen klapt.
"Oh my fucking God," kreunt Harry. Hij legt zijn hoofd tegen de steuning aan.
"Wil je daarmee stoppen? Ze heeft er plezier in," zeg ik streng.
"Texas!" Roept Liam luid.
"Open de deur maar vast dan spring ik er uit," zegt Harry.
"Zo dramatisch," plaag ik hem.
"We staan we popelen om jullie de boot en het huisje te laten zien." Zegt Karen.
"Huisje?" Vraag ik.
"Ja, we hebben aan de kant van het water een klein huisje. Ik denk dat je het daar wel leuk vind Tessa," merkt Karen op.
Ik ben blij dat ik niet op een boot hoef te slapen zoals ik had aangenomen.
"Ik hoop dat de zon blijft schijnen. Dit is mooi weer voor februari, het is zelfs nog beter in de zomer. Misschien dat we dan nog terug kunnen komen?" Zegt Ken, kijkend in de achteruitkijkspiegel.
"Leuk," zeggen Liam en ik tegelijk.
Harry rolt met zijn ogen. Blijkbaar blijft hij de hele autorit de rol spelen van een pruilend, chagrijnig kind.
"Ben je al helemaal klaar voor Seattle, Tessa? Ik heb gisteren nog met Christian gepraat en hij ziet er erg naar uit om jou daar te hebben," zegt Ken en ik voel Harry's ogen op me.
"Ik ga mijn spullen inpakken als we terugkomen maar ik heb me al ingeschreven voor de nieuwe lessen aan de universiteit," vertel ik hem.
"Die campus is niets vergeleken met de mijne," plaagt Ken en Karen lacht.
"Nee, het is een hele mooie campus. Als ik iets voor je kan doen moet je het me laten weten,"
"Dank je wel, dat zal ik doen."
"Nu we het er over hebben, we krijgen volgende week een nieuwe leraar uit Seattle, hij vervangt één van onze oude religie leraren."
"Oh, welke dan?" Vraagt Liam, kijkend naar mij.
"Soto, die jonge. Hij is nu jouw leraar toch?"
"Ja," antwoordt Liam.
"Waar gaat hij naartoe?" Vraag ik.
"Dat weet ik niet meer. Hij heeft een verplaatsing aangevraagd volgens mij." Zegt Ken.
"Mooi," zegt Liam onder zijn adem maar ik hoor het en moet even lachen.
"Hebben jullie twee al een huis gevonden?" Karen's stem is zacht.
"Nee, ik had een appartement, dat dacht ik in ieder geval, maar die vrouw lijkt wel van de aardbol verdwenen. Het was perfect, precies in mijn budget en ook nog eens dicht bij het kantoor." Vertel ik haar.
Ik wil nog toevoegen dat Harry niet mee gaat maar ik ga deze paar dagen gebruiken om hem over te halen toch mee te gaan.
"Ik heb een paar vrienden in Seattle, ik kan je helpen iets te vinden voor maandag als je dat wilt?" Biedt Ken aan.
"Nee," onderbreekt Harry hem.
"Dat zou ik wel fijn vinden eigenlijk," ik kijk naar Harry, "anders geef ik een fortuin uit aan een hotel waarschijnlijk."
JE LEEST
After 3 (Dutch/Nederlands)
Chick-LitHet gepassioneerde verhaal van Tessa en Harry gaat verder als familiegeheimen, ernstig verraad en carrière mogelijkheden hun uit elkaar dreigen te drijven. Alle rechten gaan naar Imaginator1D. Ik heb dit boek vertaalt. Dit is het derde deel in de af...