Hoofdstuk 270

1.5K 19 3
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

Black roses - Clare Bowen

You - The 1975

Hundred - The Fray

Harry's POV.

"Ik kan niet geloven dat ik al mijn kleren ben verloren in één potje poker!" Janine komt wankelend de keuken in met in haar ene hand een sigaret en in de andere een rode beker.

"Je kunt nu wel iets aantrekken," zegt een onbekende brunette tegen haar.

"Het gaat wel," snauw Janine naar het meisje. Vrouwen zijn zulke bitches.

Het duurt even voordat ik doorheb dat Janine topless is, nou ja, topless en iets wat voor een string zou kunnen doorgaan op een goede dag.

Het boeit me allemaal niks eigenlijk. De rook van de teveel sigaretten en ontelbare joints hebben het appartement veranderd in een horror huis. Overal naakte child's, cocaïne en drank in overvloed. Iedereen gedraagt zich zorgeloos, zoals ik wil zijn. Ik moet ook zorgeloos zijn. Ik moet haar gezicht uit mijn fucking hoofd krijgen.

Als ik weer naar Janine kijk zie ik dat ze een sweater aantrekt. "Blij?" ze rolt met haar ogen naar de brunette en zwaait dramatisch met haar haar.

Janine draait zich te snel om en stoot haar voet aan de tafel in de keuken. Ze strompelt naar voren en botst tegen me aan waardoor de trui die ze net een paar minuten geleden aan heeft getrokken weer vies wordt.

"Damn it, Harry," klaagt ze. Ze trekt de trui weer uit. Niet dat ze iets geeft om naakt zijn in appartement vol met mensen, maar de brunette snuift geïrriteerd en stormt de keuken uit met een fles tequila in haar hand.

"Wat is haar probleem?" James kijkt naar Janine.

"Ze mag me niet, omdat ik haar vriendje, nou ja ex-vriendje, heb geneukt." Ze lacht. Het is een trotse lach.

"Geef me je shirt." Janine steekt haar hand uit naar James. Hij schudt zijn hoofd.

"Echt niet. Carla zal hier morgenvroeg zijn en ze zal me aan mijn ballen ophangen als ze ziet dat je mijn kleren weer draagt." Hij steekt zijn hand op en loopt weg.

"Geef me jouw trui." Ze kijkt me aan. Ik schud mijn hoofd. "Kom op, het is koud en ik heb geen kleren." Ze schudt met haar bijna platte borst om het te wijzen.

"Wat had je dan aan?" Ik trek een wenkbrauw op naar Marks zus.

"Iemand heeft mijn kleren verstopt. Waarschijnlijk die jaloerse hoer." Ze slaat haar armen over elkaar heen. "Kom op, mijn broer is in de andere kamer. Geef me gewoon je trui, je hebt er toch een shirt onder aan."

"Ik weet zeker dat je broer je al vaker naakt heeft gezien." Ik sluit mijn ogen en laat de rook mijn longen vullen, genietend van de smaak van marijuana op mijn tong.

"Ha-ha. Geef me je shirt en ik zal wat van de goeie shit met je delen. Mark heeft één of andere nieuwe drug, en het is beter dan deze shit." Ze trekt de joint van mijn lippen en neemt een hijs.

"Goed dan. Fuck wat ben je irritant." Ik kreun geïrriteerd en trek mijn trui uit. Ik geef die niet aan haar, maar geef haar in plaats daarvan mijn zwarte shirt aan. Tessa houdt van de manier hoe ik eruit zie in te grote truien, ze complimenteert me elke keer als ik dit ding aan heb.

Fuck.

Ik was er bijna mee weggekomen om niet aan haar te denken.

Fuck, fuck, fuck.

Een paar minuten later komt Janine weer bij me in de keuken staan. Mijn T-shirt ziet er bij haar uit als een of ander gordijn. Zij vult het niet zoals Tessa-

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu