Hoofdstuk 224

2.7K 30 11
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

Who are you - Fifth Harmony

Drunk - Ed Sheeran

Heartbreak Warfare - John Mayer

Story of my life - One Direction

Harry's POV

"Damn, ik had niet gedacht dat ze het echt zou doen!" roept Riley. Ze kijkt naar Tessa die voor haar op de bar staat.

Ik ook niet, maar vanavond lijkt ze me op allerlei manieren op de kast te willen krijgen.

"Ze is aardig wild," plaagt Riley.

"Nee, dat is ze niet," zeg ik zachtjes. Tessa kijkt doodsbang, en heeft duidelijk spijt van haar beslissing om daar te gaan staan. "Ik ga haar naar beneden helpen." Ik begin mijn hand omhoog te houden maar Riley trekt hem weer omlaag.

"Laat het haar proberen." zegt ze. Ik kijk weer naar Tessa.

De vrouwen die onze drankjes verzorgde praat tegen haar maar ik kan niet horen wat ze zegt. Dit is belachelijk. Tessa dansend op een bar in ontzettend korte jurk. Als ik ook maar iets naar voren zou leunen zou ik onder haar jurk kunnen kijken. Sterker nog, iedereen zou dat kunnen. Ik kijk even naar links en rechts en zie dat geen van de twee dikke mannen aan beide uiteinden zit te kijken. Nog niet.

Tessa kijkt met volle concentratie naar de vrouw naast haar, compleet het tegenovergestelde van haar eerdere behoefte om zich 'wild' te gedragen. Ze doet de vrouw na en schopt met haar ene been, dan de andere en maakt dan een snelle beweging met haar heupen.

"Ga gewoon zitten en geniet van de show," zegt Riley naast me. Ze schuift nog een glas naar me toe.

Ik ben dronken, te dronken, maar ik kan weer helder denken als ik Tessa zie bewegen. Ze begint echt te fucking dansen. Haar handen gaan naar haar heupen en ze lacht eindelijk, en geeft er niks meer om dat iedereen naar haar kijkt. Ze richt haar blik op mijn gezicht en struikelt bijna, maar gaat dan snel verder en kijkt dan expres niet meer naar mij.

"Opwindend, hè?" zegt Riley met een lachje.

Ja, naar Tessa kijken die staat te dansen op een bar is overduidelijk opwindend, maar het is ook onverwacht en irritant. Ik weet niet wat ik moet denken. Het eerste waar ik aan dacht was, fuck dit is opwindend. Ik moet hier niet zo in opgaan en geïrriteerd zijn door haar voortdurende neiging om tegen me in te gaan maar ik kan niet meer helder nadenken als ze zo voor me staat te dansen.

Die jurk kruipt steeds verder omhoog. Ze houdt met haar ene hand haar haar naar achteren, en ze lacht als ze de bewegingen van de vrouw naast haar probeert na te doen. Ik hou ervan om haar zo te zien, zo zorgeloos. Ik zie haar niet zo vaak lachen. Een dun laagje zweet bedekt haar en zorgt ervoor dat ze glimt onder het licht. Ik schuif ongemakkelijk heen en weer in mijn stoel en trek mijn bespottelijke overhemd een stukje naar beneden.

"Uh oh," zegt Lillians vriendinnetje.

"Wat?" Ik schrik op uit mijn trance en volg haar blik naar het uiteinde van de bar. Daar zitten twee mannen Tessa aan te gapen, en met aan te gapen bedoel ik dat hun fucking ogen nog groter zijn dan mijn pik op dit moment.

Ik kijk weer naar Tessa. Haar jurk zit akelig hoog, en elke keer als haar been omhoog gooit, kruipt het verder omhoog.

Ik heb er genoeg van.

"Rustig, het liedje is bijna voorbij.." zegt Riley en de muziek begint al weg te sterven.

Tessa's POV.

"Zie je nou wel, niemand zag dat je eigenlijk niet kon dansen!" zegt Riley lachend. Ik ga op de koele bar zitten om mezelf omlaag te helpen.

Harry's steekt zijn hand uit om me te helpen en ik neem hem verrassend genoeg aan. Het verbaast me dat hij dat doet want hij zat tijdens mijn dansje zo te pruilen en zo lelijk te kijken dat ik had verwacht dat hij nu eigenlijk aan het schreeuwen zou zijn. Ik verwachtte half dat hij op de bar zou klimmen en dat hij me er dan af zou trekken.

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu