Wzięłam już ostatnie pudło i zaniosłam do samochodu... dziś jest dzień wyjazdu do nowego domu... Mam bardzo bogatych rodziców, którzy załatwili mi dom, nie mieszkanie. Ah! Nie przedstawiłam się! Jestem Emma Agreste, córka Marinette i Adrien'a Agreste, najbogatszych ludzi w całej Francji. Mam trójkę rodzeństwa Louisa, Dominice i Marka -To trojaczki, wszyscy mają po 14 lat. Każdy mi powtarza, że moja siostra odziedziczyła całą urodę, że to ja jestem ta najbrzydsza. Przywykłam do tego, nie winię za to mojej siostry, co to to nie! Jestem najstarsza bo mam 18. Moja mama ma 37 a tata 38. Kocham moją rodzinę całym serduszkiem! Mam blond włosy do tyłka i grzywkę. Nie potrafię zaufać ludziom... nikt nie wie dlaczego... nie mam ochoty tego opowiadać, to jest zbyt bolesne.
-Napewno sobię poradzisz? Może zatrudnię dla ciebię ochroniarza.- Powiedziała moja mama wytrącając mnie tym z moich myśli.
-Napewno, nie martwcie się o mnie, poradzę sobię, teraz muszę już jechać...-Powiedziałam przytulając moich rodziców.
-Tylko nie zapomnij o swoich staruszkach- Powiedział tata.
-Nie zapomnę, obiecuję.- Powiedziałam i oddaliłam się tym samym kończąc przytulasa.
-Emma...-Usłyszałam męski głos. Odwróciłam się i przytuliłam Marka, Dominicę i Louisa. Jak na ich wiek wyglądają bardzo dorośle...
-Nie zostawiaj nas, kto nauczy mnie makijażu?- Zapytała Dominica płacząc i się lekko śmiejąc.
-Mama napewno Ci pomoże, przede wszystkim, będziemy w kontakcie- Powiedziałam ścierając łzę.
-To ja już będę jechać, cześć wam wszystkim.- Powiedziałam smutno i weszłam do samochodu.
-Jest panienka gotowa?- Zapytał szofer, który mnie zawiezie.
-Szczerze? To nie...nie chcę ich zostawić.- Powiedziałam patrząc ostatni raz na moją rodzinę. Będę za nimi tęsknić. Szofer ruszył a oni powoli znikali mi z oczu, aż ich nie widziałam...
-To tylko 8 godzin drogi z tąd, w każdej chwili możecie się odwiedzić...-Powiedział pocieszając mnie.
-Aby było tak łatwo...
No więc... jest już epilog! :D
Długo czekaliście na kolejną książkę? Do usłyszenia moje misiaczki!! :*
CZYTASZ
(Nie) Zostaw mnie... (ZAKOŃCZONE)
Romance18-nastoletnia Emma Agreste wyprowadza się od rodziców aby wyjechać na studia. Dziewczyna posiada pewne problemy o których nikomu nie mówi... rodzice martwią się o dziewczynę i postanawiają zatrudnić ochroniarza dla niej. Tylko nie wiedzieli jednego...