To jest najpiękniejszy moment w moim życiu.
Odsuneliśmy się od siebie. Nagle Mike upadł na kolana.
-Cześć skarbie, to ja, twój tata.- Powiedział Mike do mojego brzucha.- To chłopiec czy dziewczynka?- Zapytał mężczyzna.
-Jeszcze nie wiadomo.- Odpowiedziałam.
-Mam nadzieję, że to chłopiec- Powiedział nagle przytulacjąc się do mojego brzucha.
-A jak to będzie dziewczynka?- Zapytałam.
-To będę ją kochał i traktował jak księżniczkę.-Powiedział zauroczony przytulając i całując mój brzuch.- Kocham Cię i nasze dziecko- Powiedział wstając i mocno mnie przytulając, uważając na brzuch.- Wynagrodzę wam ten czas, w którym mnie nie było...tylko daj mi czas.- Powiedział patrząc mi uważnie w oczy.
-Daje Ci ostatnią szansę.- Powiedziałam.
-Dziękuję, dziękuję, dziękuję kochanie..- Mówiąc to wziął mnie na ręce w stylu panny młodej i zaczął prowadzić nas do salonu.
-A ty nie jesteś z Dominicą?- Zapytałam gdy położył mnie na kanapie i zawisnął nade mną.
-Nigdy z nią nie byłem ani nie będę., Powiedział całując moją szyję.
-A co z waszym dzieckiem?- Zapytałam nagle, złapałam go za głowę i uniosłam tak aby widzieć jego oczy, które teraz wyrażały niezrozumienie.
-Jakim ,,Naszym'' dzieckiem?- Zapytał marszcząc brwi.
-Przecież ona jest z tobą w ciąży.- Odpowiedziałam ze łzami w oczach.
-Ona nie jest ze mną w ciąży. Poszła na imprezę i wyruchała się z kimś zachodząc w ciążę. Serio myślałaś, że to moje dziecko? Przecież ona ma dopiero 14 lat! To jeszcze dziecko.- Powiedział wycierając mi kciukiem pojedyńczą łzę z mojego policzka.
-Przepraszam.- Powiedziałam i nagle sufit stał się bardzo intersujący.
-Nie masz za co, to ja powinienem Cię przepraszać kochanie...Dopiero zdałem sobię sprawę, że kiedy się poznaliśmy to wręcz siebie nienawidziliśmy, a teraz? Nie chcę was nigdy więcej stracić- Powiedział i zaczął mnie całować namiętnie. Oddałam pocałunek. Po chwili wstał i ruszył do kuchni.
Postanowiłam, że usiądę na kanapie. Wzięłam pilot i włączyłam telewizję. Trafiłam akurat na wiadomości.
,,Uwaga!
Po mieście chodzi bardzo niebezpieczny morderca!Jak do tej pory zabił 15 osób dorosłych i 6 dzieci!
Prosimy nie wychodzić z domów!
A w szczególności niech uważają kobiety!U każdej ofiary w ręku policja znalazła karteczkę z imionami. U każdej ofiary jest właśnie ona:
################################
~Ursula Black
~Serena McKenzie
~Cezary Wolf
~Dominic Jackson
~Lisa Fox
~Anabell Simson
~Michael Simson
~Sebastian Simson
~Carol Simson
~Caroline Simson
~Morenne Fox
~Draco Potter
~Henry Potter
~Emma A.
~Gregory McKenzie
~Nicole Kennedy
~Wictor Kennedy
################################Osoby podkreślone już nie żyją. Prosimy o bycie uważnym osobom nie podkreślonym!
To były wiadomości prowadzone przez Jackie Gomez.
Nie wierzę! Tam jest przecież moje imie! Co ja mam zrobić?! Nagle usłyszałam okropny huk w kuchni. Szybko wstałam i wbiegłam do środka. Pierwsze co zauważyłam to krew na podłodze... Spojrzałam w górę i krzyknęłam z przerażenia.
-MIKE!- Krzyknęłam.
Hej, hej, hej miśki!
Polsat level hard, hahaMike jest z Emmą! 🎇🎆😃
Jak myślicie, dziecko to będzie chłopiec czy dziewczynka? 💃
Seryjny morderca krąży! 😲😱😨😵
Możecie zadawać pytania!:
Do:Mike-
Emma-
Jess-
Carol-
Marinette-
Adrien-
Mark-
Louis-
Dominica-
Nick-
Inni-
Proponujcie imiona dla:
Dziewczyni!💃
Chłopca!💃C.D.N moje miśki!
»latynka14«
CZYTASZ
(Nie) Zostaw mnie... (ZAKOŃCZONE)
Romance18-nastoletnia Emma Agreste wyprowadza się od rodziców aby wyjechać na studia. Dziewczyna posiada pewne problemy o których nikomu nie mówi... rodzice martwią się o dziewczynę i postanawiają zatrudnić ochroniarza dla niej. Tylko nie wiedzieli jednego...