5

2.6K 70 49
                                    

Nastała ciemność...

Otworzyłam oczy i okazało się, że jestem... u siebie w pokoju? Jak to się stało? Co to za irytujący dźwięk?! Patrze na szafeczkę obok i nie wierzę... budzik! Czyli.... to był sen? Ścieram łzy z policzków i wyłączam budzik. Trzeba iść biegać, muszę jakoś schudnąć. Wstaje z łóżka, zakładam moje kapcie i idę do szafy wziąść ubrania. Wybrałam granatową bluzkę sportowa i leginsy. (Media)

Wyszłam z pokoju i poszłam do łazienki. Przebrałam się w mój strój a piżamkę włożyłam do kosza na brudne ubrania. Związałam włosy w wysokiego kucyka i wyszłam z łazienki. Zeszłam na dół, otworzyłam drzwi wyszłam z domu i zamknęłam spowrotem drzwi na klucz. Przebiegne się przez las i wrócę.
Ruszyłam. Lubię biegać, bo czuję się wtedy wolna...

»Dwie godziny później«

Wróciłam do domu. Jestem strasznie zmęczona. Jest koło siódmej rano. Ściągnęłam buty i ruszyłam do swojego pokoju. Wybrałam strój na dziś i ruszyłam do łazienki. Ściągnęłam przepocone ubrania i weszłam pod prysznic. Umyłam włosy szamponem różanym a ciało żelem pod prysznic o zapachu miodowym. Wyszłam owijając się w ręcznik i wysuszyłam włosy. Założyłam białą koronkową bieliznę. Ubrałam białą sukienkę z koronką na górze i zrobiłam sobię dwa warkocze dobierane które w połowie się kończyły i wychodził taki kucyk.

 Ubrałam białą sukienkę z koronką na górze i zrobiłam sobię dwa warkocze dobierane które w połowie się kończyły i wychodził taki kucyk

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Zrobiłam lekki makijaż składający się z tuszu do rzęs, kredki do brwi i błyszczyku malinowego. Wyszłam z łazienki. A może by tak zrobić śniadanie Mike'owi? Tak, to dobry pomysł. Zeszłam na dół i ruszyłam do kuchni. Zrobiłam ciasto naleśnikowe i zaczęłam smażyć naleśniki. Podczas smażenia włączyłam sobię piosenkę i zaczęłam poruszać biodrami w rytm muzyki. Skończyłam robić naleśniki, posmarowałam dwa dżemem a pozostałe dwa nutellą. Nałożyłam truskawki, maliny i borówki. Polałam trochę sosem czekoladowym i klonowym. I skończone! Cały ten czas tańczyłam. Wyłączyłam muzykę. Ale mam ochotę sobię to zjeść... Nie! Nie mogę! Nie mogę być gruba tak jak kiedyś byłam! Odwróciłam się aby położyć naleśniki na wysepce i się wystraszyłam. Siedział przy niej Mike.

(Nie) Zostaw mnie... (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz