Siedział w lekko przyciemnionym salonie, oglądając jakąś dramę. Objadał się w samotności popcornem, bo Yoon co jakiś czas kupował niezdrowe rzeczy, byle tylko wcisnąć coś w chłopaka. A ten nie odmawiał. Usłyszał dźwięk otwieranych drzwi, a chwilę później kroki. Wiedział, że to Yoongi wrócił z pracy. Było późno, więc pomyślał, że ten tak jak zwykle zamknie się w pokoju. Zdziwił się jednak kiedy czarnowłosy wszedł do salonu, uśmiechając się do niego delikatnie. Nawet zmęczony wyglądał idealnie.
- Cześć, Minnie.
- Hej, hyung. Zmęczony?
- Nawet nie wiesz jak bardzo. Marzę tylko o tym, żeby pójść spać.
Kiwnął głową, myśląc, że chłopak zaraz pójdzie. Ale ten usiadł na kanapie i wziął Calico z kolan blondyna, po czym sam ułożył na nich głowę. Położył kota obok siebie, głaszcząc go za uszkiem i odwrócił się twarzą w stronę brzucha Jimina. A Park zesztywniał. Spojrzał na spokojną twarz starszego i zamknięte oczy, po czym odstawił miskę z popcornem i przyciszył telewizor.
- Hyung, c-co robisz?
- Śpię.
Uśmiechnął się delikatnie i mimowolnie wsunął palce między ciemne i gęste kosmyki starszego. Słysząc pomruk zadowolenia i to nie ze strony kota, zagryzł lekko wargę.
- Hyung, powinieneś iść do łóżka. Tu Ci będzie niewygodnie...
Starszy jęknął niezadowolony i już ledwie przytomny, podniósł się z kanapy, ciągnąc za sobą Jimina. Chłopiec grzecznie poszedł za nim, bojąc się, że ten upadnie po drodze. Weszli do sypialni Yoona, a ten położył się na łóżku, od razu przyciągając do siebie Jimina.
- Dzisiaj chcę spać z Tobą. Nie mogę Cię już dłużej odpychać.
Wyszeptał cicho i zakrył ich kołdrą. Na twarzy Jimina pojawił się uśmiech, kiedy patrzył na spokojną twarz swojego hyunga. Przysunął się jak najbliżej i nieśmiało wtulił w jego ciało, zamykając oczy i po chwili sam zasypiając.
CZYTASZ
Fuck, is this a fucking villa?
Fanfiction- Jesteś obcym facetem. Mimo że nie przyjaźnię się z tym dzieciakiem, to i tak nie pozwolę na to, żebyś go zabrał. - Nie mam zamiaru go wykorzystać. Nie czerpię przyjemności z seksu z trupem, jeśli mam być szczery. ~top!m.yg ~m.yg x p.jm ~yoonmin...