2. Διαχείριση Χρόνου στις Πανελλήνιες

4.2K 83 80
                                    

Ναι...είχα πρόγραμμα !

Έχω γενικά κάνει πολύ έρευνα πάνω στο κομμάτι "διάβασμα" πράγμα που με βοήθησε αρκετά.

Όσο αστείο και να ακούγεται, θέλει πρόγραμμα .

Δεν έχει σημασία αν πας για τα 19 ή για τα 9.

Ωραία μιλάμε όλοι για προγράμματα και οργάνωση αλλά το θέμα δεν είναι να έχεις απλά ένα πρόγραμμα .Το θέμα είναι να το τηρείς και να είναι αποτελεσματικό.

Πρώτα πρέπει να φροντίσεις το πρόγραμμα που θα κάνεις να είναι βιώσιμο. Αλλιώς και όλη την καλή διάθεση να έχεις να το τηρήσεις δεν θα τα καταφέρεις.

Το ποιο σημαντικό είναι να βρεις πότε και υπο ποιες συνθήκες αποδίδεις περισσότερο.

Αρχικά στο θέμα του "πότε" αποδίδεις περισσότερο.

Είναι το πρωί, απόγευμά ή βράδυ;

Εγώ τα δοκίμασα όλα .

Σε κάποια φάση σηκωνόμουν στις 5 το πρωί για να διαβάσω προς το τέλος και βόλευε πολύ για να διαβάζω έκθεση πριν το σχολείο. Κουράστηκα γρήγορα και ο παράτησα. 

Σε κάποια άλλη φάση διάβαζα μέχρι τις 2 ... δούλεψε αλλά όχι για πολύ, λόγο του σχολείου αλλά γενικά διάβαζα το βράδυ.

Γενικά είχα θέμα επειδή στα 18 μου ήμουν νυκτόβιο πλάσμα και το σχολείο ήταν νωρίς. Από την μια ήθελα να μείνω μέχρι τις 2 απο την άλλη την επόμενη μέρα σερνόμουν στο σχολείο και για κάποιο λόγο δεν ήθελα να κοιμάμαι το μεσημέρι πάντα οπότε έμενα με λίγο ύπνο το όποιο δεν είναι καλό.Έτσι βρήκα μια μέση λύση .

Γενικά το σχολείο είναι πολύ προβληματικό στο όλο θέμα πανελλήνιες αλλά με αυτό θα ασχοληθώ σε επόμενο κεφάλαιο

Μέσα  στην χρονιά δοκίμαζα διάφορα ακραία *διότι είμαι τον άκρων δεν μπορώ να διαβάσω μια φυσιολογική ώρα σαν όλον τον κόσμο ... μην κάνετε σαν και εμένα * αλλά στο τέλος τα παράτησα λόγο του ότι απλά διάβαζα όλη μέρα όποτε δεν έχει νοήμα.

Αφού βρεις τι ώρα σε βολεύει, πρέπει να κοιτάξεις να έρχεται σε αρμονία με το λοιπό πρόγραμμά σου.

Τι εννοώ με αυτό ;

ότι αν εγώ έχω μάθημα μέχρι τις 10 *βάζουν γενικά περίεργες ώρες φροντιστήριο* δεν θα πάω μετά να διαβάσω θα πάω να φάω και θα πάω για ύπνο.

Αν με βολεύει να διαβάζω το βράδυ θα ξυπνήσω πρωί για να πάω σχολείο αλλά θα κοιμηθώ το μεσημέρι .

ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now