Μετά από πολύ κλάμα, ήρθε η στιγμή που όλοι περιμέναμε.
Βγήκαν οι βάσεις.
Και η απορία όλων είναι: Που πέρασα
Αρχικά να σας μιλήσω λίγο για τους στόχους μου.
Εγώ βασικά ήθελα να περάσω Ιατρική, σαν δεύτερη επιλογή είχα την φαρμακευτική και τέλος ... χημικό.
Εν τέλει τι έγινε όμως ...
Τελικά, ήμουν από τα πρώτα 20 άτομα που πέρασαν στο Χημικό Κρήτης .
Ναι καλά ακούσατε πέρασα χημικό και μάλιστα Κρήτη.
Πώς φτάσαμε όμως εδώ:
Έγραψα *στο περίπου, ας μην μπλέκουμε με υποδιαστολές*
14 έκθεση
16 φυσική
17 χημεία
19 βιολογία
Σύνολο , περίπου 16,9K μόρια ...
Τα όποια μπορεί να ακούγονται καλά αλλά δεν σε βάζουν στην ιατρική, ούτε στην φαρμακευτική, ούτε καν στο χημικό της Αθήνας. Άλλα νιώθω πολύ περήφανη για τον εαυτό μου, όπως θα έπρεπε να νιώθει κάθε υποψήφιος όπου και να πέρασε. Διότι ναι, μπορεί να είναι η 5η μου επιλογή αλλά πάλεψα για να φτάσω εκεί. Πάλεψα για να φτάσω στους τοπ 20 που πέρασαν στην σχολή και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο κάθε ένας.
Σήμερα (ή του χρόνου ή όποτε έρθει αυτή η μέρα) μην αφήσετε κανέναν να υποβιβάσει αυτό που καταφέρατε. Γιατί είναι ένα κατόρθωμα, ίσως όχι τόσο τρανό όσο θέλατε αλλά είναι ένα κατόρθωμα που το πήρατε 100 % με την αξία σας. Μπορεί οι πανελλήνιες να μην είναι το τέλειο σύστημα, αλλά ένα από τα καλά του είναι ότι ανταμείβει αυτούς που δουλεύουν και δουλέψαμε πολύ για να φτάσουμε μέχρι εδώ και μας αξίζει όλους ένα μπράβο.
Θα πάω λοιπόν στην Κρήτη να γίνω χημικός ;
Βασικά όχι.
Θα δώσω 2η χρονιά πανελλήνιες! (σοκ)
Όποτε απο 1η Σεπτεμβρη (2019) ξεκινά μια νέα φάση στην ζωή μου και θα ήθελα (αν σας ενδιέφερε να το δείτε) να σας πάρω μαζί μου.
Ευχαριστώ πολύ για όλη την αγάπη που έχετε δώσει σε αυτό το βιβλίο και να ξέρετε ότι θα ανεβάζω κεφάλαια με τις απορίες σας όσο πιο συχνά μπορώ, τώρα που τελείωσαν και οι διακοπές μου .
Θέλω να πω ένα τεράστιο μπράβο σε όλους όσους έδωσαν φέτος ακόμα και αν δεν περάσαν στην πρώτη επιλογή, ακόμα και αν δεν είναι στο τοπ 10.
Τα λέμε στο επόμενο
-Λύρα