Σήμερα συνεχίζω το προηγούμενο κεφάλαιο με πρακτικά tips για της δύσμοιρες ψυχές που ξεκινούν τον αγώνα προς την δόξα.
5. Επενδύστε σε καλά βοηθήματα απο την αρχή
Το ξέρω ότι είναι ακριβά ... συγκεκριμένα υπολογίζω ότι έχω δώσει πάνω στα 200 ευρώ σε βοηθήματα αλλά αξίζει 100%.
Και καλύτερο είναι να τα πάρεις από την αρχή ώστε να βγάλουν τα λεφτά τους. Πολύς κόσμος διαβάζει θεωρία από τα βοηθήματα (εγώ προσωπικά δεν το έκανα ποτέ επειδή τα έχουμε ξαναπεί το βιβλίο είναι ευαγγέλιο) αλλά ο λόγος που το προτείνω είναι για τις ασκήσεις .
Αν λιώσεις τις ασκήσεις από ένα βοήθημα δεν έχεις μετά τίποτα να φοβάσαι .
Μπορείς κάλλιστα σε συνεννόηση με τον καθηγητή σου να σου προτείνει ποιες επιπλέον ασκήσεις μπορείς να κάνεις σε περίπτωση που χαθείς επειδή το ξέρω ότι μπορεί να γίνει πολύ χαοτικό. Επιπρόσθετα μπορείς να τον συμβουλευτείς για το τι βοήθημα να πάρεις.
Με ρωτάτε πολλές φορές για να σας πω ποια βοηθήματα προτείνω και η αλήθεια είναι έχω μερικά αγαπημένα αλλά πλέον δεν ξέρω τι γίνετε με την ύλη και αν υπάρχουν καν αυτά που είχα εγώ (!)
Σημ : εννοείτε ότι οι ασκήσεις δεν είναι να της λύσεις μια φορά ...
Ακόμα απο τα βοηθήματα μπορείς να κάνεις εξάσκηση στα πολλαπλής ... που αποτελεί μοναδικό τρόπο να μην χάνεις μονάδες και να πάρεις στο α θέμα 25/25 (!)
Τα βοηθήματα θα σας βοηθήσουν στην επανάληψη για ένα διαγώνισμα όπου μπορείτε να λύσετε εξτρά ασκήσεις, αν θέλετε να κάνετε επιπλέον δουλεία σε κάτι που σας δυσκολεύει, στο τέλος όπου θα γίνετε χαμός και θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά τους αν έχετε σκοπό να κάνετε σοβαρή προετοιμασία.
6.Ξεκίνα απο την αρχή της σημειώσεις
Προσωπικά πιστεύω πολύ στις σημειώσεις. Είναι κάτι που έχω "δανειστεί" από την φιλοσοφία του πανεπιστημίου μιας και δεν υπάρχει τόσο πολύ στο λύκειο αλλά πιστέψτε με δουλεύει και για τις εξετάσεις. Έχω κάνει κεφάλαια σχετικά με το θέμα αν ψάξετε στα περιεχόμενα ή στο ευρετήριο θα τα δείτε.
Το θέμα είναι να ξεκινήσεις αυτό το πράγμα απο την αρχή της χρονιάς και να μην πελαγώνεις στο τέλος. Μάλιστα είναι ένας πολύς καλός τρόπος να διαβάσεις πιο αποδοτικά το μάθημα της ημέρας και να δεις πραγματικά πόσο απο αυτό έχεις κατανοήσει.