8.Κοινωνική ζωή στις Πανελλήνιες

1.4K 37 124
                                    

Το ξέρω ότι πολλές απο εσάς ίσως δεν έχετε χρόνο πλέον να διαβάζετε αυτό το βιβλίο όπως και εγώ σιγά σιγά δεν θα έχω τόσο χρόνο να ο γράφω. 

 Με αφορμή αυτό και μια ερώτηση που έλαβα αποφάσισα να κάνω ένα κεφάλαιο γροθιά σε όσα φαντάζεστε. Πριν ξεκινήσω όμως να τονίσω ότι αυτό είναι ο τρόπος που το βίωσα εγώ και η δική μου οπτική... με λίγα λόγια η "γνώμη μου". Μπορεί να το βιώσετε αλλιώς. Δείτε το σαν την εμπειρία μου και όχι σαν την καταδίκη σας.

Γενικά, δεν είμαι ένας άνθρωπος που βγαίνει όλη την ώρα και δεν με χαλάει να αράξω σπίτι. Άλλα σαν παιδί και εγώ αρπάζω κάθε ευκαιρία για βόλτα ... λαϊκιστή όπου γάμος και χαρά η Λύρα πρώτη .

Πόσο συχνά έβγαινα στην γ λυκείου ;

εξαρτάτε την περίοδο.

Στην αρχή, δεν είχα κάποιον ιδιαίτερο περιορισμό, τα πράγματα ήταν όπως και τις υπόλοιπες χρονιές με το σχολείο και το φροντιστήριο. Το θέμα ήταν περισσότερο ψυχολογικό(τύψεις που δεν διάβαζα).

  Όσο ποιο πολύ προχωράγαμε στον χειμώνα τόσο ποιο πολύ ο ελεύθερος χρόνος λιγόστευε. Με τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο να γράφουμε τον πρώτο κύκλο διαγωνισμάτων. Τότε τα πράγματα ζόρισαν αρκετά.  Δεν μπορούσες να βγεις κάθε βδομάδα όπως πολλοί έχετε συνηθίσει. Προσωπικά 2 μήνες δεν βγήκα ούτε μια φορά αλλά αυτό ήταν κυρίως επειδή δεν είχα με ποιον να βγω επειδή όλοι διάβαζαν.

Μετά ήρθαν τα Χριστούγεννα όπου είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι. Διάβαζες πολύ (επειδή είναι η τέλεια ευκαιρία για να καλύψεις κενά και να ανέβεις επίπεδο) αλλά έβγαινες κιόλας. Συγκεκριμένα ας είχαν συμβουλέψει να έχουμε 3 μέρες χωρίς διάβασμα. Άλλα λόγο του ότι δεν είχες σχολείο μπορούσες να βγεις και την βόλτα σου και να διαβάσεις την ίδια μέρα *σοκ*

Μετά τα Χριστούγεννα η φάση ήταν ότι * δεν θα το πιστέψετε * τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Με δυσκολία έβγαινα κάθε 2 εβδομάδες και αν. Έχασα επαφή με όσα άτομα δεν έβλεπα στο σχολείο ή στο φροντιστήριο. Και τα διαγωνίσματα που έπεφταν βροχή δεν βοηθούσαν καθόλου.

 Μετά την καθαρά δευτέρα δεν είχα πλέον χρόνο να βγαίνω. Και ζήτημα μέχρι το τέλος να βγήκα 5 φορές από εκείνη την μέρα και μετά.

Άλλα αυτή είναι η δική μου ιστορία. Πάμε σε κάτι ποιο πρακτικό που θα σας βοηθήσει και εσάς. 

1.Το πόσο και πότε θα μπορείτε να βγαίνετε εξαρτάτε από εσάς  θέλετε να αφοσιωθείτε σε αυτό

ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now